پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: با اینکه مؤسسه کاسپین از ترکیب ۸ مؤسسه مالی و اعتباری تشکیل شده اما مشکل سپرده‌گذاران در مؤسسه فرشتگان از همه آنها بیشتر است.

شعار سالمؤسسه اعتباری کاسپین از تلفیق 8 مؤسسه دیگر با هم به وجود آمده که بنا بر این بود هر کدام از آنها یک هیئت تسویه داشته باشند تا اموال و دارایی‌های آنها را مشخص کند.

وی با بیان اینکه اعتراضات کنونی سپرده‌گذاران کاسپین به خاطر تعلق نگرفتن سود به سپرده‌های آنان است، خاطرنشان کرد: با توجه به برخی از مشکلاتی که در حوزه نقدینگی این مؤسسات وجود دارد باید گفت که توان پرداخت سود وجود نداشته و البته در این زمینه مشکل سپرده‌گذاران مؤسسه فرشتگان از همه بیشتر بوده است.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استانداری خراسان رضوی با اشاره به ملی‌بودن مشکلات مؤسسه مالی و اعتباری کاسپین، بیان کرد: تا جایی که امکان آن وجود داشته مشکلاتسطح استان بررسی و برای حل آنها راهکار ارائه داده شده و برای باقی مشکلات باید در مرکز چاره‌اندیشی شود هر چند در استان پیگیری‌های لازم توسط تیم اقتصادی انجام می‌شود تا در صورت شناسایی اموال جدید برای پرداخت سود به مردم اقدام شود.

رسولیان تصریح کرد: تا‌کنون برای تسویه سپرده‌های زیر 10 میلیون تومان و 10 تا 20 میلیون تومان در این مؤسسهاقدام شده و جلسات برای پرداخت مابقی نیز ادامه دارد. مدیران مجموعه کاسپین نیز در این زمینه باید پاسخگوی مردم بوده و برای رفع مشکلات آنها وارد عمل شوند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 14 خرداد 96، کدمطلب:1426864، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین