پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱
بعد از اتفاقات بازی تیم ملی فوتبال عربستان و استرالیا و انتقادات شدیدی که به سعودی ها شد فدراسیون فوتبال عربستان رسما عذرخواهی کرد.

شعارسال: تیم های ملی فوتبال استرالیا و عربستان در حالی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در استرالیا به مصاف هم رفتند که قرار بود بازیکنان دو تیم به احترام قربانیان حوادث تروریستی در لندن یک دقیقه سکوت کنند اما بازیکنان تیم عربستان از این اقدام خودداری کردند. سعودی ها در شرایطی که بازیکنان استرالیا وسط زمین ایستاده بودند مشغول گرم کردن شدند و به این سکوت یک دقیقه ای توجهی نکردند.

این اقدام عربستانی ها روز گذشته بازتاب گسترده ای در رسانه های دنیا داشت و انتقادات شدیدی را از تیم ملی عربستان در پی داشت.

شدت انتقادات به حدی رسید که فدراسیون فوتبال عربستان با انتشار بیانیه ای رسما از این اقدام عذرخواهی کرد. در بخشی از بیانیه فدراسیون فوتبال عربستان آمده است: فدراسیون عربستان تاسف شدید و عذرخواهی خود را به خاطر اتفاقاتی که قبل از بازی با استرالیا برای یک دقیقه سکوت رخ داد اعلام می کند ... فدراسیون عربستان هرگونه اقدام تروریستی و افراطی گری را محکوم می کند.»

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19خرداد1396، کدخبر: 3999465: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین