پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۷۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲
محققان کشور در راستای توسعه استارتاپ‌های نوین این بار خدماتی را بر بستر فناوری اطلاعات عرضه کردند که علاوه بر انجام برخی از امور منازل، خدماتی را برای جابه‌جایی بارهای بالای 4 تن را ارائه خواهد داد.

شعار سال: دکترحامد تاج‌الدین مجری طرح با اشاره به جزئیات این استارتاپ گفت: در این کسب و کار ما خدماتی را بر بستر فناوری اطلاعات با عنوان «آچار فرانسه» به منظور ارائه خدمات مختلف به منازل پیاده‌سازی کردیم.

وی با اشاره به ارائه این خدمات، اظهار کرد: برای این منظور افراد با ورود به سامانه ما اقدام به ثبت نام و ثبت سفارس در آن می‌کنند و ما با ارائه این سفارشات به افراد متخصص که به آنها «آچار فرانسه‌» می‌گوییم خدمات بر اساس سفارشات ارایه خواهد شد.

تاج‌الدینی با بیان اینکه خدمات ما در 8 دسته پذیرایی، مراقبت و نگهداری، نظافت، تعمیرات منزل، بازساری منزل، جا به جایی اثاث، باغبانی و خدمات رایانه‌ای ارائه می‌شود، خاطر نشان کرد: پس از ثبت سفارش از سوی کاربران، سفارشات به صورت اتوماتیک به «آچار» ها ارسال می‌شود و به محض تایید، پیامکی به فرد سفارش دهنده ارسال خواهد شد.

مجری طرح با بیان اینکه در حال حاضر این خدمات در تهران ارائه می‌شود، یادآور شد: نرم افزار این خدمات برای سیستم عامل اندروید آماده شده و برای سیستم عامل IOS‌ در حال بارگذاری است.

تاج‌الدینی خدمات دوم این استارتاپ را پلت فرمی دانست که دو سمت بازار یعنی تولید کنندگان کالا و صاحبان کارخانه با دارندگان خودروهای سنگین چون خاور و تریلی با یکدیگر متصل می‌کند.

این محقق با بیان اینکه در این خدمت بارهای بیش از 4 تن جا به جا می‌شوند، اضافه کرد: برای این منظور افراد در سامانه ثبت نام می‌کنند. اپراتور با فرد و یا کارخانه تماس می‌گیرد و بعد از تایید نهایی، سفارش وی ثبت و قیمت گذاری خواهد شد.

تاج‌الدینی ادامه داد: به منظور توسعه این کسب و کار شبکه بزرگی از رانندگان خودروهای سنگین ایجاد شده و در حال توسعه و گسترش است.

مجری طرح با تاکید بر اینکه این خدمات مجهز به سیستم ردیابی است، گفت: از این طریق می‌توانیم در هر زمانی اعلام کنیم که خودرو در چه مکانی قراردارد و از چه مسیرهایی عبور کرده است.

 این استارتاپ از سوی حامد تاج الدینی از محققان ایرانی مقیم خارج که به کشور بازگشته است، پیاده سازی شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1396، کد مطلب: 96031810086: www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
بعید می دونم دوام بیاره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
برعکس نظر دوستمان، من فکر می کنم که این کار جواب می ده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین