پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۰۱۷
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
مرجع عالیقدر تشیع اظهار کرد: مهرانه ثابت کرد؛ مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند.

شعار سال: آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌زنجانی در دیدار اعضای هیئت مدیره و مسئولین کمیته‌های انجمن مهرانه که در محل دفتر ایشان صورت گرفت، ضمن ابراز خرسندی از اعمال و فعالیت‌های انجام گرفته مهرانه، گفت: کمک به کسانی که رنجورند در پیشگاه خداوند ارزشمند است.

وی با عنوان این‌که "امیدواریم چنین مدیریت نظام‌مند را در کل جامعه تسری دهیم"، تاسیس مهرانه را حرکت بی‌نظیری دانست و خطاب به جمع حاضر گفت: امیدواریم فعالیت هایتان شهره شود.

آیت‌الله حسینی‌زنجانی با بیان این‌که مدیریت سالم می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند و مهرانه مصداق این کلام گفته شده است، خاطرنشان کرد: معتقدم مشکلات کشور را هم می‌توان با جلب مشارکت‌های مردمی حل کرد.

وی با بیان این‌که «انشاءلله مهرانه به یک حرکت جهانی تبدیل خواهد شد» برای بنیان‌گذاران، دست‌اندرکاران و خیران این مجموعه آرزوی صحت و سلامتی کرد.

در ادامه، مدیرعامل انجمن خیریه مهرانه با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدون تصمیم داریم تا در سال 1402 توریسم سلامت را در استان زنجان راه‌اندازی نماییم، گفت: مهرانه این برنامه‌ها را به واسطه دلگرمی 100 هزار خیر زنجانی خود تدوین کرده است.

اصغر وثوق، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این انجمن از ابتدای تاسیس تاکنون گفت: خوشبختانه در حوزه ارایه خدمات درمانی به مبتلایان مشکلی وجود ندارد و مفتخریم بگوییم که در حال حاضر بیماری برای درمانش در استان دغدغه‌ای ندارد.

وی با عنوان این‌که کمک‌های مهرانه که حاصل مشارکت مردمی است شامل حال مبتلایان می‌شود، ابراز کرد: حتی به تشخیص پزشک اگر بیماری برای ادامه روند درمان لازم باشد در بیمارستان خصوصی بستری شود مهرانه از وی حمایت می‌کند.

وثوق با بیان این‌که مهرانه در شهر زنجان دارای 6 ساختمان است که در نوع خود برای موسسه مردمی قابل توجه و نمونه است، تصریح کرد: روزانه به طور متوسط 400 نفر مهرانه را به صورت خیری اداره می‌کنند که مایه مباهات زنجان و زنجانی است.

وی با اشاره به ارائه خدمات آموزش و پیشگیری به دانش‌آموزان در قالب اجرای برنامه‌های سلامت‌محور مهرانه در مدارس ابتدایی افزود: پس از دبستان‌ها، برنامه‌های مهرانه در حوزه آموزش و پیشگیری را در دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها ادامه خواهیم داد.

بنیان‌گذار مهرانه با اشاره به الگوبرداری خیران سایر استان ها از جمله اردبیل، سمنان و سایر از این مجموعه گفت: تا چند ماه آینده به لطف خداوند و همراهی خیران زنجانی بخش شیمی درمانی با آزمایشگاه های فوق تخصص مهرانه افتتاح می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) استان زنجان، تاریخ انتشار 21 خرداد 96، کد مطلب: 963-19814-5:www.zanjan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین