پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
مسئول کلینیک تخصصی مهرانه زنجان گفت: برای نخستین بار در کشور دستگاه پیشرفته لیزر پنج نقطه ای برای درمان تومور سرطانی در این کلینیک راه اندازی شد.

شعارسال: جواد گرانمایه شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید از تجهیزات تازه راه اندازی شده کلینیک تخصصی مهرانه زنجان، افزود: این دستگاه با مشارکت خیران حوزه سلامت با هزینه بیش از دو میلیارد و 500 میلیون تومان تهیه شده است.

وی ادامه داد: این دستگاه قادر است نقاط دقیق تومور سرطانی را مشخص و با تابش های اشعه های متمرکز لیزر آنها را نابود کند.

گرانمایه با بیان اینکه مرکز رادیو تراپی کلینیک مهرانه از مجهزترین مراکز کشور است، افزود: هزینه های رادیوتراپی انواع سرطان ها بسیار سنگین است، ولی کلینیک مهرانه این خدمات را به صورت رایگان برای بیماران انجام می دهد.

وی به نصب دستگاه رادیوتراپی پیشرفته دیگری در این کلینیک اشاره کرد و افزود: این دستگاه رادیو تراپی پایه انرژی، با حمایت خیران و با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد تومان تهیه شده و قادر است با کیفیت عالی و با دقت بالا در زمینه تشخیص سرطان عمل کند.

انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان مهرانه که 9 سال از تاسیس آن سپری شده است، حامی مستمر بیماران مبتلا به سرطان و خانواده آنان بوده و کلینیک تخصصی آن از یکسال گذشته فعالیت خود را در زمینه تشخیص و درمان سرطان آغاز کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار خبر 4 دی 1394، کدمطلب: 81893547 (5069044) ، www.irna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین