پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۲۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
با حضور بنیانگذاران انجمن مهرانه مینوش مقیمی (رئیس هیات مدیره)، اصغر وثوق(مدیرعامل)، اعضای هیات امنا، سرکمیته ها و سرواحدها و خیرین زنجانی، نهال‌های مهربانی به صورت نمادین به نام خیرین غرس در محوطه کلینیک تخصصی مهرانه شد.

شعارسال: با حضور بنیانگذاران انجمن مهرانه مینوش مقیمی (رئیس هیات مدیره)، اصغر وثوق(مدیرعامل)، اعضای هیات امنا، سرکمیته ها و سرواحدها و خیرین زنجانی، نهال‌های مهربانی به صورت نمادین به نام خیرین غرس در محوطه کلینیک تخصصی مهرانه شد.

مینوش مقیمی رئیس هیات مدیره انجمن مهرانه، به پاس نیت خالصانه مرحومه ربابه صادقی، نهال مهربانی را به اسم مادر معنوی و خیر نمونه انجمن غرس کرد و گفت: ایشان کسی بود که تمام دارایی اش را به مهرانه بخشید و به خیر نمونه انجمن شهرت یافت.

اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن مهرانه که نهال مهربانی به نام "پروفسور ثبوتی"، رئیس هیات امنا و چهره ماندگار فیزیک ایران را غرس کرد، با آرزوی صحت و سلامتی برای این شخصیت علمی اظهار کرد: امیدواریم همیشه مهرانه ای ها و تمام مردم زنجان از حضور پر برکت ایشان بهره مند شوند.

تقی سالک، رئیس کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی نیز در این مراسم مهرانه را از ماندگارترین کارهای کشور دانست که نه در ایران بلکه در دنیا می تواند نمونه باشد.

وی با بیان اینکه درخت صدقه جاریه است چه مثمر و چه غیرمثمر، تصریح کرد: این ایده بسیار قابل توجه است چرا که اقدامات خیرین مهرانه با غرس نهال ماندگار خواهد بود.

سالک این اقدام مهرانه را فرهنگ سازی برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست دانست و از اقدام مسئولان انجمن برای توجه به موضوع درختکاری قدردانی کرد.

حاج محمد حدیدیان، از خیرین مهرانه و عضو هیات امنای این مجموعه نیز با بیان اینکه "مهرانه با اعتقاد به خدا و کتاب الله پایه گذاری شده است"، اظهار کرد: به شخصه مهرانه یکی از انجمن های مورد اطمینان من است که به اهداف والایش علاقمندم.

فریده مکی، خیر مهرانه ای و از مسببان احداث شیمی درمانی مهرانه که از بهبودیافتگان مهرانه است، پس از غرس نهال به نام خود ابراز کرد: "امروز نه یک درخت؛ بلکه یک قلب و زندگی کاشتیم".

ملیحه قدیمی، مسئول کمیته مددکاری نیز در مراسم غرس نهال ضمن آرزوی بهبودی برای تمامی مبتلایان به سرطان گفت: "درخت نماد زندگی است؛ برای تمام بیماران سبز بودن را آرزو می کنم".

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 18 فروردین 1397، کدخبر: 609379، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
تنها با همین نهال کاری ها میتوان جلوی وقوع بسیاری از بلاهای طبیعی رو گرفت و به حفظ محیط زیست هم کمک بسیاری رو کرد
ا.ح75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید تفکر این نهال کاری ها توسعه پیدا کنه و بتونیم در جهت رشد فضای سبز کشور اقدام کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین