پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۱۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
۶۰ تخت آی‌سی‌یو ویژه بیماران کووید-۱۹ در فروردین‌ ۹۹ به بیمارستان‌های استان زنجان افزوده شد و ۲۰ تخت آی‌سی‌یو دیگر نیز در هفته نخست مرداد امسال افتتاح می‌شود. در مجموع تخت‌های آی‌سی‌یو اضافه شده در بیمارستان‌های استان به دلیل کرونا به ۸۰ تخت رسیده است.

شعار سال:۶۰ تخت آی‌سی‌یو ویژه بیماران کووید-۱۹ در فروردین‌ ۹۹ به بیمارستان‌های استان زنجان افزوده شد و  ۲۰ تخت آی‌سی‌یو دیگر نیز در هفته نخست مرداد امسال افتتاح می‌شود. در مجموع تخت‌های آی‌سی‌یو اضافه شده در بیمارستان‌های استان به دلیل کرونا به ۸۰ تخت رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان گفت: زنجان تحقیق درباره ابتلای مجدد یک فرد به بیماری کووید-۱۹ را به عنوان طرح پایلوت کشور انجام می‌دهد.

محمدرضا صائینی در نشست خبری افزود: تاکنون موردی از ابتلای مجدد یک فرد بهبودیافته از بیماری کرونا در استان مشاهده و ثبت نشده است، اما از لحاظ تئوری احتمال ابتلای مجدد به بیماری کرونا وجود دارد و کووید - ۱۹ ایمنی دائمی را در افراد ایجاد نمی‌کند. امید است طی سه ماه آینده جواب قطعی را در این رابطه به کشور و جهانیان اعلام کنیم.

صائینی بیان کرد: در حال حاضر با توجه به اقدامات انجام شده، تشکیل همیاران سلامت، رعایت مردم و استفاده از ماسک، آمار بیماران مشکوک و مبتلا به کووید- ۱۹ در استان در حال کاهش است. هم‌اکنون ۶۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

از سوی دیگر، محدودیت‌های مقابله با کرونا در شهرستان‌هایی که وضعیت قرمز دارند، یک هفته دیگر تمدید شد.

فعالیت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مراکز ورزشی و استخرها، مهدهای کودک، سینماها، تئاترها و مراکز مشابه، موزه‌ها، و شهربازی‌ها ممنوع است.

تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه‌ها، قهوه‌خانه و چاپخانه‌ها نیز همچنان تعطیل هستند.

همچنین مسئولان شهرداری اعلام کرده‌اند که آرامستان‌های زنجان تعطیل هستند و اجازه ورود هیچ‌کس به داخل داده نمی‌شود؛ اما شواهد نشان می‌دهد آرامستان‌ها باز هستند و روزانه جمع زیادی از مردم به داخل آرامستان‌ها وارد می‌شوند.

فرماندار زنجان در این‌باره گفت: متاسفانه مردم به توصیه‌های مسئولان گوش نمی‌دهند و از دیوارها به آرامستان‌ها وارد می‌شوند.

رضا عسگری دوشنبه ۳۰ تیر ۹۹ با ابراز تاسف نسبت به رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی مردم، افزود: تمام آرامستان‌ها از حدود یک هفته گذشته مسدود شده است، اما  مردم از راه‌های دیگر وارد آرامستان‌ها می‌شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازروزنامه همشهری‌، تاریخ انتشار: 30 تیر  1399 ، شماره خبر:532577،www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
0
0
کرونا واقعا ایران رو داره از پا در میاره و مسئولین ایران هم دست رو دت میذارن برای اینکه این امار روزبه روز تماشا کنن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
0
0
تا وقتي مردم به اين درك نرسن كه اين بيماري جدي هست و رعايت نكنن عاقبت خوبي نخواهيم داشت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین