پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۴۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: 7 درصد ویزیت پزشکان در مراکز درمانی تامین اجتماعی در سال 96 نسبت به سال95 رشد داشته است.

شعار سال: علی محمدی مدیریت درمان استان زنجان امروز با اعلام این خبر گفت: شمار مراجعان برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی در بخش های بستری و سرپایی به بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش این سازمان طی سال 96، یک میلیون و 443 هزار و 400 نفر بود و در مجموع نسبت به آمار سال گذشته 11.8 % رشد را نشان می دهد.

وی همچنین اظهار کرد: بر این اساس تعداد مراجعان برای گرفتن خدمات تشخیصی و درمانی در بخش بستری مراکز تامین اجتماعی این استان در سال گذشته 175 هزارو 860 نفر و شمار بیماران سرپایی نیز یک میلیون و 267 هزار و 555 نفر بوده است.

محمدی افزود: طی سال گذشته 20 هزار و 50 بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی شامل بیمارستان‌های امام حسین(ع) و امید ابهر استان بستری شدند و از این تعداد 9 هزار و 666 نفر تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

مدیر درمان استان شمار زایمان های انجام شده در مراکز تحت پوشش این سازمان طی سال گذشته را پنج هزار و 422 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و 658 مورد را عمل سزارین و سه هزار و 764 مورد را نیز زایمان طبیعی تشکیل می دهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان ادامه داد: بر این اساس و طبق اهداف و برنامه ریزی تعیین شده ، افزایش اعمال زایمان‌های طبیعی محقق شده و نسبت به تعداد اعمال طبیعی سال 95 بیش از 63/8 % رشد را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه جامعه سالمندی رو به افزایش است و بر این مبنا طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان مورد تاکید جدی سازمان است، گفت بیش از 45.11 % رشد مراجعین سالمند در سال گذشته را نسبت به سال 95 داشتیم.

محمدی آمار مراجعین افراد سالمند سال 96 را در واحدهای زیر مجموعه مدیریت درمان استان 147 هزار و 914 نفر اعلام کرد و تصریح نمود این تعداد در مقایسه با سال 95 ، 45/11 % رشد دارد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پایان شمار ولادت‌های ثبت شده در مراکز درمانی را پنج هزار و 500 مورد ذکر کرد و گفت: در این شاخص نیز بیش از 15.6 % رشد موالید را در مراکز درمانی تامین اجتماعی نسبت به سال 95 داشتیم.

گفتنی است هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک دو شیفته (صبح و عصر) در زنجان و 4 درمانگاه سرپایی تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در سطح این استان به مراجعین و بیماران و بیمه شدگان خدمت رسانی می کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب:611478، www.ilnanews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
0
0
تامین اجتماعی باید بیشتر پوشش بیمه ایش رو به مردم تامین کنه تا بتونن مردم با رفاه بیشتری زندگی کنه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
0
0
باید نظارت بر این ویزیت ها سازمان یافته تر بشهو برای کیفیت درمان چاره اندیشی کرد
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین