پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نماز عید سعید فطر امسال به امامت آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مصلی المهدی بیرجند برگزار می‌شود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عارفی صبح امروز در جلسه برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر نماز عید فطر اظهار داشت: نماز عید سعید فطر امسال به امامت آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مصلی المهدی بیرجند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نماز عید سعید فطر از ساعت هفت صبح روز عید در مصلی المهدی بیرجند برگزار خواهد شد، گفت: سخنران پیش از خطبه های نماز عید فطر، همچون سال های گذشته حجت الاسلام والمسلمین اسدی است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ابتدای این جلسه ضمن محکومیت حادثه تروریستی روز گذشته در ساختمان مجلس و حرم امام خمینی(ره) و تسلیت شهادت برخی از هموطنانمان در این حادثه، گفت: این حادثه به نوعی برای همه هشداری بود که مرزهای کشور را باید محکم تر کنیم.

عارفی با بیان اینکه اسلام تاکید زیادی بر روی توجه به مسائل امنیتی و عدم غفلت از دشمن دارد، گفت: دشمنان نظام و اسلام منتظر هستند تا از کوچکترین راه های نفوذی که گیرشان بیاید، برای ضربه زدن به نظام استفاده کنند لذا نباید از مکر و حیله دشمنان غفلت کرد.

وی با اشاره به اینکه بهترین راه مقابله با دشمن، زمین گیر کردن آنها در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور است، گفت: اگر لحظه ای از این موضوع غفلت کنیم دشمن به جای اینکه در خارج مرزها باشد، به داخل ورود پیدا می کند و دست به چنین جنایاتی می زند.

وی با بیان این مطلب که گاها از برخی افراد مطالبی شنیده می شود که می گویند ما باید تنها از مرزهای خودمان حفاظت کنیم و جان فشانی‌های شهدای مدافع حرم را زیر سوال می برند و یا اینکه توان نظامی و موشکی کشور را زیر سوال می برند، افزود: این حرف ها خلاف عقل و دستور اسلامی است، قدرت نظامی کشور باید همواره در سطح بالا حفظ شود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در توضیح همین مطلب با بیان اینکه قدرتی که در اختیار ولی فقیه است، هرگز فسادآور نیست، گفت: اگر جلوی ابوذر و سلمان های امروز کشور و جلوی کسی که ولایت او ولایت رسول الله است بخواهیم علامت سوال بگذاریم، در واقع جلوی امام معصوم(ع) علامت سوال گذاشته ایم.

عارفی با تاکید بر اینکه همه قوا در کشور طبق قانون اساسی در اختیار ولی فقیه هستند، گفت: اگر کسی بخواهد جلوی اینها علامت سوال بگذارد باید در ایمان آن طرف شک کرد.

وی ضمن محکومیت مجدد حادثه تروریستی تهران، گفت: این حادثه به نوعی برای همه هشداری بود که مرزهای کشور را باید محکم تر کنیم.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبیبا تقدیر از اقدام قاطع نیروهای حفاظتی سپاه پاسداران و یگان نیروی انتظامی در برخورد با تروریست ها و به هلاکت رساندن آنها، گفت: دیدیم که این نیروهای جان بر کف، با چه تدبیر فوق العاده و قاطعانه ای موضوع را خاتمه دادند که این نشانه زبده بودن این نیروها است.

لازم به ذکر است؛ در این جلسه اقدامات هر یک از دستگاه ها برای برگزاری هر چه بهتر مراسم عید سعید فطر مشخص شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 18 خرداد 1396، کد مطلب: 13960318000566: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین