پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۰۹۲
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
نماز عید سعید فطر در دانشگاه‌های مشهد اقامه می‌شود.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی دانشگاه‌های مشهد، نماز عید سعید فطر با حضور دانشگاهیان در هریک از دانشگاه های مشهد برگزار خواهد شد.

اقامه نماز عید فطر در دانشگاه فردوسی مشهد

نماز عيد سعید فطر، در روز عيد در ساعت هفت صبح در مسجد امام رضا(عليه السلام) پردیس دانشگاه فردوسی مشهد به امامت حجت الاسلام رضایی برگزار مي شود.

از عموم خانواده بزرگ جامعه دانشگاهی جهت حضور در اين مراسم با شكوه دعوت به عمل می‌آيد.

اقامه نماز عید فطر در مسجد کوی پردیس دانشگاه‌ علوم پزشکی مشهد

دکتر محمد تقی شاکری، مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص برگزاری نماز عید سعید فطر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، گفت: خداوند را شکر گزاریم که توفیق بندگی و طاعت خود را در ماه مبارک رمضان به تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنایت نمود.

وی ادامه داد: چشمه رحمت الهی پس از یک ماه روزه داری و عبادت با حلول ماه شوال و برگزاری نماز پر خیر و برکت فطر کامل خواهد شد و روزه داران با اقامه نماز عید سعید فطر از خداوند خیر، رحمت و سلامت را در طول زندگی خواستار می شوند.

تاکید کرد: نماز عید فطر بیان عاشقانه ها بین مخلوق و خالق است و چشم های پاک و دل های صیقل خورده در یک ماه روزه داری در قنوت نماز عید فطر آرامش و سعادت را از خداوند طلب می کنند.

دکتر شاکری تاکید کرد: بر این اساس نماز عید سعید فطر در مسجد کوی پردیس دانشگاه در ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه پنجم تیر ماه

سال جاری با حضور دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.

وی ضمن اشاره به حضور مردم جهت برگزاری نماز عید سعید فطر تصریح کرد: نماز عید فطر امسال در مسجد حضرت زهرا(س) دانشگاه به امامت حجت الاسلام و المسلمین دکتر طباطبائی؛ نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار و مردم اطراف مسجد و غیر دانشگاهی نیز می توانند در این مراسم شرکت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان خراسان ، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 964-1686-5:www.khorasan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین