پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در شهر زنجان چهار انجمن ادبی در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ نفر در این چهار انجمن ادبی عضو هستند که از این تعداد ۱۵۰ نفر اعضای فعال هستند.

شعار سال: ناصر مقدم ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از هنرمندان، افزود: امسال سه برنامه شب شعر رضوی در زنجان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: استان زنجان از نظر فرهنگ و هنر رتبه بسیار خوب و بالایی در سطح کشور دارد و هنرمندان این استان در سطح ملی و بین اللملی حضور فعالی دارند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: تمام تلاش دولت تدبیر و امید بر این است امید و نشاط در حوزه فرهنگ و هنر ایجاد شود که خوشبختانه این امر مهم در استان زنجان به خوبی اجرایی شده است و فضای خوبی در حوزه فرهنگ هنر استان حاکم است.

مقدم تاکید کرد: در شهر زنجان چهار انجمن ادبی در حال فعالیت است و بیش از ۴۰۰ نفر در این چهار انجمن ادبی عضو هستند که از این تعداد ۱۵۰ نفر اعضای فعال هستند.

وی افزود: همه ساله و در دهه کرامت، جشنواره امام رضا (ع) در استان زنجان برگزار می‌شود که امسال نیز این جشنواره با عنوان «کرامت انسانی در آموزه های رضوی» در زنجان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: اید عطر امام رضا (ع) در طول سال در استان جاری باشد و امسال سه برنامه شب شعر با موضوع امام رضا (ع) و اهل‌بیت (ع) تا برگزاری جشنواره رضوی در سطح استان اجرا خواهد شد که این مراسم به عنوان اولین شب شعر و دو برنامه دیگر نیز تا مردادماه امسال برگزار خواهد شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 24 خرداد 1396، کد مطلب:4004737 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین