پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴
سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان دیلم گفت: کشور ما دارای گنجینه ای بزرگ و ارزشمند از آثار فاخر هنرمندان ادب پارسی است که به شکل های مختلف تجلی یافته اند، که ضروری است آنها به نسل جدید با استفاده از خلاقیت هنر معرفی شوند.

شعار سال: حمیدرضا اکبری ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی انجمن‌های ادبی شهرستان دیلم اظهار داشت:افکار هنری مطلوب در تاریخ، جاری و ماندگار بوده و بشر نیز از این طریق به سوی کمال رهنمون شده است .

وی افزود: کشور ما دارای گنجینه‌ای بزرگ و ارزشمند از آثار فاخر هنرمندان ادبپارسی است که به شکل‌های مختلف تجلی یافته‌اند، که ضروری است آنها به نسل جدید با استفاده از خلاقیت هنر معرفی شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم تصریح کرد:هدف از برگزاری این نشست‌ها، استفاده از توان اهل قلم و ذوق هنرمندان است تا بتوانیمبرای ارتقاء فرهنگ و هنر استان بوشهر و شهرستان دیلم قدم برداشته و پیشتاز باشیم.

اکبری با تاکید بر این که انجمن‌ها بستر مناسبی برای همراهی و همدلی با هنرمندان هستند،گفت: این نشست با هدف هم اندیشی، تعامل و تبادل تجربه و ایجاد ارتباط صمیمی و ادبی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: با برگزاری و استمرار این گونه جلسات به دنبال این هستیم که در ارتقاء ادبیات معاصر و بومی و در راستای شناساندن نیروهای مستعد و سرمایه‌های فرهنگی و ادبی منطقه نقش مهمی را ایفا کنیم.

در ادامه این نشست مسائل و مشکلاتانجمن ها مطرح شد و اعضا دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود را برای فعالیت بهتر مطرح کردند و برضرورت استفاده از همه سلایق ادبی و فرهنگی، توجه ویژه به شاعران جوان ونوجوان، ایجاد فضای آموزشی مناسب، برپایی کارگاه‌های آموزشیو جشنواره‌های ادبی در شهرستان تأکید کردند.

اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان بوشهر، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 13960322001145:www.bushehr.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین