پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۰۳۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
قراردادهای یک ساله باعث می شود در بین دو فصل بازیکن بلاتکلیف کم نداشته باشیم. همین الان هم ده‌ها بازیکن هنوز نمی‌دانند فصل آینده پیراهن چه تیمی را برتن خواهند کرد.
شعارسال: تیم های مدعی لیگ برتر بیشتر بازیکنان مورد نیازشان را جذب کردند اما همچنان نقل و انتقالات ادامه دارد.

قراردادهای یک ساله باعث می شود در بین دو فصل بازیکن بلاتکلیف کم نداشته باشیم. همین الان هم ده‌ها بازیکن هنوز نمی‌دانند فصل آینده پیراهن چه تیمی را برتن خواهند کرد.

به گزارش نود در بین بازیکنانی که هنوز به طور رسمی تیم فصل آینده شان را مشخص نکردند وضعیت چند ستاره چندان مبهم نیست. کمال کامیابی نیا با پرسپولیس تمدید خواهد کرد و امید ابراهیمی با استقلال. پژمان منتظری بالاخره استقلالی می شود. احسان پهلوان عنوان کرده در ذوب آهن می ماند. سروش رفیعی هم بالاخره قرارداد خود را با الخور امضا می کند. با این حال معماهای نقل و انتقالات کم نیست.

۱۰ ابهام بزرگ نقل و انتقالات این بازیکنان‌اند؛

۹ و ۱۰-امید عالیشاه و احمد نورالهی

وضعیت این دو بازیکن سابق پرسپولیس فعلا مبهم است. آنچه روشن است که این دو نمی توانند برای تراکتورسازی بازی کنند. نوراللهی امیدوار است با استفاده از کسری خدمت سربازی بتواند پرسپولیسی شود. عالیشاه اما وضعیتی پیچیده تر دارد. به هر حال تا امروز که وضعیت این دو مشخص نشده است. اگر سربازی این دو بازیکن تمام نشود آنها باید به یک تیم نظامی در لیگ دسته اول بروند وگرنه برای بازگشت به پرسپولیس شانس خواهند داشت.

۸- سرور جپاروف

کش و قوس سپاهان و استقلال بر سر این بازیکن ازبک ادامه دارد و مشخص نیست او فصل آینده با پیراهن کدام تیم در لیگ ایران به میدان خواهد رفت.

۷-محمدرضا اخباری

اخباری با پایان سربازی‌اش بازیکن سایپاست اما مشکل اینجاست که تراکتورسازی تبریز از گرفتن بازیکن محروم است و در تلاش است که اخباری را حفظ کند. علی دایی بعید است رضایت دهد اخباری برای سایپا بازی نکند.

۶-آندرانیک تیموریان

آندو پس از دو سال ناموفق برای بازگشت به اوج چاره ای به غیر از یک انتخاب عالی ندارد. او برای بازگشت به تیم ملی کار بسیار سختی دارد و فعلا از انتقال او خبر مهمی نیست.

۵-احسان حاج صفی

هنگامیکه که در روزهای گذشته خبری از تمدید قرارداد حاج صفی با سپاهان نشد مشخص شد که احتمال لژیونر شدن دوباره این ملی پوش وجود دارد. گفته می شود او از یونان پیشنهاد دارد. به هر حال اگر حاج صفی از سپاهان برود، کرانچار یک مهره مهم را از دست داده است.

۴-مجتبی جباری

رسما اعلام شد از الاهلی جدا شده اما کجا خواهد رفت؟ مجتبی چند روز پیش عنوان کرد ابتدا باید ببیند سرمربی و مدیر فصل آینده استقلال کیست و بعد درباره بازگشت به استقلال تصمیم بگیرد. یک اظهارنظر عجیب از جنس مجتبی جباری. در روزهای گذشته نشانه مثبتی از سوی استقلال برای جذب جباری دیده نشده است.

۳-داریوش شجاعیان

روزهاست که درباره انتقال این هافبک بازیساز به استقلال اخبار متفاوتی منتشر می شود. گسترش فولاد برای رضایتنامه این بازیکن پول زیادی می خواهد. باید دید سرانجام این کشمکش چه خواهد شد؟ در این میان خبر لژیونر شدن شجاعیان معما را پیچیده تر هم کرده است.

۲-اشکان دژاگه

مدتهاست که حضور خاصی در بازی های باشگاهی ندارد. ولفسبورگ رسما اعلام کرد قرارداد اشکان تمدید نمی شود. باید دید دژاگه برای فصل قبل از جام جهانی چه تصمیمی می گیرد؟ مطمئنا اولویت او لژیونر ماندن است اما باید برای احتمال بازگشت این بازیکن به لیگ ایران هم چند درصدی شانس قائل بود.

۱-رامین رضاییان

شایعه استقلالی شدن رامین رضاییان او را به معمای اصلی نقل و انتقالات تبدیل کرد. آیا او قرار است یکی از انتقال جنجالی فوتبال ایران باشد؟ البته احتمال لژیونر شدن بازیکن سابق پرسپولیس هم وجود دارد.

به غیر از این بازیکنان چند بازیکن دیگر بازیکنانی مثل بختیار رحمانی و علی کریمی هم هنوز تیم فصل بعد خود را مشخص نکردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری فردا، تاریخ انتشار 28 خرداد 96، کدخبر: 685609،www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
چرا 10 معما،؟
10 بازیکن هستند با شرایط خاص
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
در فوتبال، کمتر مشکل واقعی غیر قابل حل وجود داره. کل سیستم روی دلالی و پول می گرده. اگر باشه همه چیز حله حله
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین