پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در یک‌سال گذشته ۱۵ هزار علائم هشداردهنده در راه‌های استان بوشهر نصب شد.

شعار سال : فرزاد رستمی بعد از ظهر سه‌شنبه در مراسم روز راهدار در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در سال های اخیر پروژه‌های بسیار مهمی در حوزه راهسازی داشته است و هم‌اکنون هشت پروژه مهم در استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به نصب ۱۵ هزار علائم هشداردهنده در راه‌های استان بوشهر طی یک سال اخیر، اضافه کرد: در این مدت ۱۴۵ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌ها و بزرگراه‌های استان اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر همچنین به اجرای ۷۰۰ کیلومتر خط‌کشی در راه‌های استان اشاره کرد و افزود: اجرای این طرح‌ها باعث ارتقای ایمنی و تسهیل ترافیک در راه‌های استان شده است.

وی از نصب هشت هزار تابلوی انتظامی و راهنمایی در راه‌های استان طی یک سال اخیر خبر داد و خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های راهداری می‌توان به اجرای روشنایی محور وحدتیه به کنارتخته و روشنایی تونل پارسیان اشاره کرد.

رستمی بیان کرد: ۴۷۰ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر در حال احداث است که تکمیل این پروژه‌ها، استان بوشهر را در ساخت بزرگراه‌های جدید تا ۱۵ سال بی‌نیاز می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بر لزوم افزایش توان علمی راهداران و تسلط آنها بر دانش روز تاکید کرد و ادامه داد: راهداران از سخت‌کوش‌ترین و بی‌ادعاترین اقشار در جامعه هستند و همواره با سختی‌های فراوان برای افزایش ایمنی راه‌ها تلاش می‌کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 1 دی 1394 کد مطلب : 3007126 www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین