پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۶۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۳۹۲ نفر از غرق شدن در سواحل و دریای استان در یک ماه گذشته خبر داد.

شعار سال: مجتبی اکبری با اعلام استقرار بیش از یک هزار نجاتگر و ناجی غریق در ۳۶۵ نقطه پرخطر ساحل استان تصریح کرد: تیم‌های امداد و نجات ساحلی جمعیت هلال احمر مازندران از آغاز طرح کاهش غریق در سوم خرداد ۹۶ تا کنون موفق شدند ۳۹۲ غریق را از امواج مرگبار خزر نجات دهند.

وی افزود: در همین مدت ۸۶۶ نفر نیز با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های امداد و نجات ساحلی هلال احمر مازندران از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند. مدیرعامل هلال احمر مازندران افزود: عملیات اجرایی طرح امداد و نجات ساحلی در ایام تابستان با مدیریت جمعیت هلال احمر استان در قالب کمیته کاهش غریق و تلفات انسانی در ۴۰۰ کیلومتر نوار ساحلی مازندران در دست اجرا است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر استان امسال نیز همانند سال گذشته با تمام توان عملیاتی و امدادی در اجرای این طرح حضوری فعال و محوری دارد.

اکبری با بیان اینکه آرزوی قلبی ما به صفر رساندن شمار غریق در ساحل مازندران است، به همه مسافرین و گردشگران ساحلی توصیه کرد هشدارهای نجاتگران هلال احمر و ناجیان غریق مستقر در ساحل را جدی بگیرند و از شنا در نقاط پرخطر اجتناب کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 01 تیر 1396، کد مطلب:4011779 : mehrnews.comwww.

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین