پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
آلکساندر ژاروف رئیس سازمان تنظیم مخابرات روسیه در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی این شرکت قرار گرفت گفت زمان آن است که تلگرام اطلاعات لازم را در این زمینه ارائه کند.

شعار سال: مدیران اپلیکیشین پیام رسان تلگرام در مقابل درخواست سازمان تنظیم بازار مخابرات روسیه نسبت به ارائه اطلاعاتی مقاومت کرده و این امر می تواند به مسدود شدن کامل پیام رسان تلگرام منجر شود.

سازمان تنظیم بازار مخابرات روسیه (روسکام نازدور) روز جمعه اپلیکیشین پیام رسان تلگرام را به نقض قوانین این کشور متهم و تهدید کرد اگر تلگرام اطلاعات مربوط به شرکت کنترل کننده خود را ارائه نکند، این سازمان، آن را مسدود خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری رویترز از مسکو، آلکساندر ژاروف رئیس سازمان تنظیم مخابرات روسیه در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی این شرکت قرار گرفت گفت زمان آن است که تلگرام اطلاعات لازم را در این زمینه ارائه کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار 2تیر 96، کدمطلب:۵۴۵۴۶۴، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین