پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
یکی از بزرگترین نقاط قوت اندروید در فروش سفارشی برنامه ها است. شما می توانید تمام برنامه های مورد نیاز خود را به راحتی از Play Store تهیه کنید. اَپ های پیام رسانی نیز جزئی از همین برنامه ها می باشند.

شعار سال: یکی از بزرگترین نقاط قوت اندروید در فروش سفارشی برنامه ها است. شما می توانید تمام برنامه های مورد نیاز خود را به راحتی از Play Store تهیه کنید. اَپ های پیام رسانی نیز جزئی از همین برنامه ها می باشند. تعداد زیادی از همین برنامه های پیام رسانی وجود دارند که بعضی از آن ها تا به الان خیلی خوب عمل کرده اند و فوقالعاده محبوب می باشند و در عین حال بعضی دیگر از این برنامه ها موفق نبودند. در اینجا می خواهیم 10 تا از پرطرفدارترین برنامه های پیام رسانی اندروید را به شما معرفی کنیم.

مسنجر

Messenger

گوگل با اندروید 5.0 لالیپاپ یک برنامه جدید SMS منتشر کرد و آن را "مسنجر” نامید. ظاهر این برنامه بسیار زیباست که در عین حال خیلی خوب عمل می کند. در این برنامه هر کانتکت با یک رنگ متفاوت نشان داده می شود. عکس ها بر روی یک خط قرار می گیرند و فوق العاده به نظر می رسند. برخلاف بعضی از برنامه های پیام رسان که فاقد بلاک هستند، در این برنامه امکان بلاک فرستنده پیام وجود دارد.

تکسترااِس اِم اِس

Textra SMS

یکی دیگر از برنامه های پیام رسانیTextra SMSاست. این نرم افزار قابلیت های بسیاری در تنظیمات داردو به کاربر اجازه می دهد تا برای هر یک از کانتکت ها که در این برنامه پیام می دهند رنگ دلخواه را انتخاب کند. علاوه بر آن کار بر می تواند خیلی سریع و بدون خروج از برنامه جواب پیام ها را بدهد. تکسرا از طرف Pushbullet و MightyText ساپورت می شود. البته این برنامه در Android Wear هم پشتبانی می شود بنابراین شما می توانید پیام های متنی را از مج خود پاسخ دهید.

Go SMS Pro

Go SMS Pro

این برنامه از خیلی وقت پیش آغاز بکار کردهو تا کنون در زمینه پیام رسانی عملکردی عالی داشته است. در واقعGo SMS Proیک برنامه عالی برای ارسال پیام بر روی اسمارتفون می باشد و از طریق آن می توان کارهای مختلفی همچون ارسال پیام سریع و دریافت پاسخ آن قبل از ترک برنامه اشاره کرد. به علاوه که در این برنامه تعداد زیادی استیکر و ایموجی برای کاربران وجود دارد.

Chomp SMS

Chomp SMS

این برنامه هم یکی دیگر از برنامه های پیام رسانی پر طرفدار است و در حال حاضر بیش از ده میلیون کاربر از آن استفاده می کنند.Chomp SMSاز طراحی شبیه به گوگل استفاده می کند. بنابراین این برنامهبه لحاظ طراحی در اندروید خیلی زیبا به نظر می رسد. پاسخ گویی به پیام ها در این نرم افزار بسیار سریع است. این برنامه توسط نرم افزار های Pushbullet و Android Wear هم پشتیبانی می شود. لازم به ذکر است که این برنامه بیش از 800 ایموجی برای استفاده کاربران دارد. بهترین ویژگی این نرم افزار داشتن قفل برای جلوگیری از دیدن مسیج ها توسط کاربران دیگر است.

واتس اَپ –WhatsApp

WhatsApp

اگر چه که برنامهواتس اپدر واقع یک برنامه پیام رسانی نیست اما یکانتخابفوق العاده خوب برای فرستادن پیام رایگان به هرکس که در دنیا از این برنامه استفاده می کند، است. این نرم افزار برای اندروید، IOS و ویندوزفون موجود است و به شما این امکان را می دهد تا بدون هیچ هزینه ایی به دیگران پیام بفرستید. این نرم افزار دارای ایموجی است و قابلیت ضبط و ارسال فایل صوتی را دارد.

فیس بوک مسنجر – Facebook Messenger

Facebook Messenger

اخیرا فیس بوک مسنجر نقش دریافت و ارسال پیام را در اسمارتفون شما به عهده گرفته است. و حتی این قابلیت را دارد که بدون اکانت فیس بوک این خدمات را به شما ارائه دهد. و چون این مسنجر برای فیس بوک است شما می توانید به دوستان فیس بوک خود پیام دهید و از این طریق به راحتی با آن ها در ارتباط باشید. فیس بوک مسنجر هم دارای طرح های متنوعی از ایموجی برای کاربران است.

لاین – line

LINE

لاینیکی دیگر از برنامه های پیام رسانی بسیار محبوب اندروید است . این برنامه در آسیا و خاورمیانه بیشترین طرفداران را دارد. شما از طریق لاین می توانید به هرکسی که دارای دستگاه با سیستم اندروید و یا IOS است، به طور رایگان پیام بدهید. این برنامه دارای قابلیت ویدئو و ارسال صدای ضبط شده و طرح های زیادی از ایموجی هاست که شما می توانید برای سرگرمی و فرستادن آن ها به دوستان خود از آن ها استفاده کنید. این برنامه حدود 600 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد.

تلگرام – telegram

Telegram

تلگرامیکی دیگر از برنامه های پرطرفدار پیام رسانی در اندروید است. تلگرام امکان ارسال پیام رایگان را برای شما فراهم می کند. اما علاوه بر آن امکاناتی نظیر کانال دارد که می توان با پیوستن به آن ها درباره موضوعات مختلف به گفت و گو پرداخت. برای مثال یک کانال تلگرام اندروید وجود دارد که تعداد زیادی از کاربران در آن به گفت و گو درباره اندروید می پردازند. در واقع این برنامه خیلی جالب است و طراحی بسیار زیبایی دارد.

وی چت – wechat

WeChat

برنامه وی چت از دیگر برنامه های پیام رسانی است که بیشتر در چین و آسیا مورد استفاده قرارمی گیرد. وی چت یکی از برنامه های خوب و قابل دسترس برای اندروید است. و اکثرا به خاطر داشتن امکانات و ویژگی های خود محبوب می باشد. دارای انواع مختلفی از ایموجی های قابل دانلود است. شما می توانید در این نرم افزار کلیپ های صوتی برای دوستان خود ارسال کنید و علاوه بر آن کارهای متنوعی انجام دهید. عملکرد این نرم افزار بر روی اندروید بسیار خوب است.

هنگ اوت –Hangouts

Hangouts

چند سال پیش برنامه هنگ اوت به عنوان یک جایگزین برای گوگل تاک راه اندازی شد. و البته که عملکرد آن خیلی خوب بود. هنگ اوت با سرویس های گوگل کار میکند و بخشی از اینباکس جی میل می باشد. کاربر از طریق هنگ اوت قادر به ارسال GIF ، عکس و کلی چیزهای جالب دیگر به دوستان خود است. متاسفانه تا به الان برایهنگ اوت هیچ گونه استیکری طراحی نشده استاما این برنامه پر از ایموجی های متنوع برای کاربران می باشد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اندروید زوم ، تاریخ انتشار دی94، کدمطلب:117053، www.androidzoom.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین