پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۵۱۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴
پیام‌رسان تلگرام گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیش‌فرض ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب‌سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.
شعارسال: این روزها که صحبت از فیلتر شدن یا نشدن پیام‌رسان تلگرام داغ است، شاید عده‌ای از کاربران به دلایل مختلف بخواهند اکانت خود را از این پیام‌رسان حذف کنند. درصورتی که تصمیم بگیرید حساب‌کاربری خود را در تلگرام حذف کنید، باید بدانید که گزینه حذف حساب کاربری به صورت پیش‌فرض در مسنجرتلگرام وجود ندارد و برای حذف حساب خود باید ابتدا وارد سایت تلگرام شده و از طریق وب‌سایت اقدام به حذف حساب کاربری (اکانت) تلگرام خود کنید.

مراحل حذف اکانت‌ تلگرام Delete Telegram account یک مسیر شش گانه است که بلافاصله و پشت سر هم انجام می‌پذیرد. روش کار بدین صورت است:

۱-ابتدا باید به آدرس اینترنتی my.telegram.org/deactivate رجوع کنید.

۲-پس از ورود به آدرس بالا که مربوط به سرویس تلگرام می‌باشد، از شما شماره موبایل خواسته می‌شود که باید شماره موبایلی که با آن درحال حاضر در تلگرام فعالیت دارید را وارد کرده و گزینه Next را بزنید.

۳-در صفحه بعد باید رمز عبوری که برایتان در تلگرام فرستاده شده است را در کادر مربوط به password وارد کنید و گزینه sign in را بزنید.

۴- در صفحه بعد روی گزینه Done کلیک کنید.

۵: در مرحله پایانی از شما تایید حذف اکانت را می‌خواهد که برای این کار با زدن بر روی گزینه قرمز رنگ Yes, delete my account اکانت شما پاک خواهد شد.

۶: درصورت موفقیت‌آمیز بودن عملیات حذف‌اکانت، پیغامی به شکل زیر نمایش داده خواهد شد که به منزله تایید و موفقیت آمیز بودن عملیات است.

پس از انجام این عملیات دیگر قادر به بازیابی اکانت تلگرام خود نخواهید بود. پس از حذف اکانت شما از تلگرام، دوستانتان اکانت شما را دیگر با نام شما نمی‌بینند بلکه بجای نام شما گزینه Deleted Account را مشاهده خواهند کرد؛ یعنی دیگر آثاری از عکس، شماره، آیدی و نام شما در تلگرام دوستانتان نخواهند ماند. همچنین پیام‌هایی که تاکنون برای دوستانتان فرستاده‌اید، همچنان باقی می‌مانند مگر دوستانتان آن را حذف کرده باشند.

در هر حال در میان انبوه اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی داخلی و خارجی که این روزها در موبایل‌ها می‌بینیم، تلگرام به یکی از پرطرفدارترین‌ها تبدیل شده است. این اپلیکیشن که توسط دو برنامه نویس روس طراحی شده در سال ۲۰۱۳ به صورت کراس پلت‌فرم در اختیار کاربران موبایل قرار گرفت و به خاطر امکاناتی که داشت در مدت زمانی کوتاه توانست جایگاه خود را در دنیا پیدا کند.

آمار و ارقام در مورد تلگرام هم جالب توجه است. طبق آخرین برآوردها تلگرام هم اکنون بیش از ۱۸۰ میلیون کاربر فعال داشته و روزانه بیش از ۱۵ میلیارد پیام در این اپلیکیشن ارتباطی رد و بدل می‌شود و طبق برخی گزارش‌های داخلی، یش از ۸۰ درصد از کاربران ایرانی از تلگرام استفاده می‌کنند و تا شهریور ۱۳۹۵، بیش از ۲۰ میلیون کاربر ایرانی در تلگرام فعالیت می‌کردند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی  تابناک، تاریخ انتشار: 19فروردین 1397، کدخبر:   ۷۸۸۰۹۸،www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۶
0
0
این راهنمایی ها برای عموم مردم که اگاهی سطحی از ابزار های ارتباط جمعی دارن خیلی خوب و مفیده
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین