پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
شبکه های اجتماعی حاکمیت دنیا مجازی را در اختیار دارند و این طور که آمارهای رسمی نشان می دهد، یک سوم مردم جهان در این پلتفرم های تعاملی عضو هستند.

شعار سال: شبکه های اجتماعی و ارتباطی این روزها بیشترین نقش را در اطلاع رسانی و برقراری ارتباطات فردی دارند و علی رغم اینکه رسالت تمامی آن ها واحد است اما تخصص گرایی منجر به شکل گیری انبوهی از این شبکه ها و تفکیک آن ها شده است.
در این میان شش شبکه اجتماعی فیس بوک، واتس آپ، یوتیوپ، اینستاگرام، توئیتر و پینترست بیشترین اعضاء را دارند و به نوعی محبوب تین شبکه ها به شمار می روند.
کارشناسان از شبکه های اجتماعی به عنوان یک عرصه جهانی یاد می کنند که گوشه و کنار دنیای وب را هم تسخیر کرده اند و تقریبا همه مردم جهان به نوعی با آن درگیر هستند. طبق آمار 72درصد کاربران اینترنتی جهان در شبکه های اجتماعی حضور دارند و 89درصد این افراد در گروه سنی 18 تا 29 سال به سر می برند. بررسی ها نشان داده 60 درصد افراد 50 تا 60 ساله در شبکه های رسانه ای فعال هستند و 43 درصد افراد بالای 65 سال هم از مزایای این سایت ها استفاده می کنند. در همین زمینه اینفوگرافیکی با عنوان بزرگترین شبکه های اجتماعی دنیا و میزان کاربران آنها تهیه شده است. طبق این اینفوگرافی، شبکه پیام رسان فیسبوک با 1.9 میلیارد نفر کاربر با میانگین سنی25 تا 54 سال در صدر و شبکه پیام رسان پینترست با 150 میلیون نفر کاربر در انتهای جدول قرار دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت انتخاب، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 90991865:www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین