پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۲۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
تیم والیبال جوانان ایران در آخرین بازی مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان بر آرژانتین غلبه کرد.

شعار سال: تیم والیبال جوانان ایران در آخرین بازی مرحله نخست مسابقات قهرمانی جهان با نتیجه سه بر دو مقابل آرژانتین به پیروزی رسید.

تیم والیبال جوانان ایران در سومین و آخرین بازی خود در مرحله نخست مسابقات جوانان جهان که در جمهوری چک در حال برگزاری است در حالی به مصاف تیم بدون شکست آرژانتین رفت که صعود هر دو تیم به مرحله یک‌چهارم نهایی قطعی شده بود.

بازیکنان ایران همانند بازی قبلی مقابل اوکراین در دو ست ابتدایی به‌راحتی و با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند اما در ست‌های سوم و چهارم ناگهان ورق برگشت و 23 بر 25 و 18 بر 25 شکست خوردند تا سرنوشت تیم برنده به ست پنجم کشیده شود. بازیکنان ایران در ست پنجم با ارائه یک بازی کم‌اشتباه موفق شدند برنده شوند.

امتیازآورترین بازیکنان این دیدار، رسول آقچه‌لی، کاپیتان تیم ایران و یان مارتینس بودند که هر کدام 25 امتیاز برای ایران و آرژانتین کسب کردند.

بازیکنان ایران در پایان این بازی 59 امتیاز از اسپک، نه امتیاز از دفاع روی تور، چهار پوئن مستقیم سرویس و 33 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. تیم آرژانتین هم 65 امتیاز از اسپک، 14 امتیاز از دفاع روی تور، شش پوئن مستقیم سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات شاگردان بهروز عطایی به دست آوردند.











سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 تیر 96، کد مطلب: 1446921:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین