پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان همدان از آغاز برداشت دو محصول کلزا و جو در استان خبر داد و گفت: 6 هزار تن کلزا تحویل شرکت کشت و صنعت می‌شود.

شعار سال: شهرام پرورش در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شرکت غله و بازرگانی منطقه 13 و شرکت کشت و صنعت خزل در حال خرید این محصولات استان هستند، افزود: اراضی زیرکشت کلزا در سالجاری 3200 هکتار است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته هفت هزار تن کلزا به ارزش کیلویی 2783 تومان برداشت شده است، عنوان کرد: در سال گذشته حدود 700 هکتار از اراضی به کشت کلزا اختصاص داده شده بود که 1050 تن محصول از آن برداشت شده است.

پرورش در ادامه پیش‌بینی میزان تولید و برداشت جو در استان همدان را 176 هزار تن عنوان کرد و گفت: 7500 تن جو برداشت شده که سطح زیر کشت آبی این محصول 34 هزار و 341 هکتار و سطح زیرکشت دیم آن 57 هزار و 638 هکتار بوده است.

وی از عرضه و فروش این محصول از طریق بورس استان سخن گفت و اظهار کرد: جو استان همدان با قیمت کیلویی 1030 تومان در بورس عرضه شده که مزیتی این امر پرداخت مابه‌التفاوت قیمت آن توسط دولت است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی استان همدان تولید محصول جو در سال گذشته را بهتر از امسال ارزیابی کرد و گفت: در سال گذشته 230 هزار تن تولید داشته‌ایم که نسبت به پیش‌بینی امسال بیشتر بود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 تیر 1396، کد مطلب: 964-1191-5 :www. isna.ir



اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین