پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴
مدیر زراعت جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: امسال برنامه ابلاغی از طرف وزارت جهاد کشاورزی برای کشت کلزا در گلستان به میزان 65 هزار هکتار است.

شعارسال: محمد رضا عباسی  اظهار کرد: سال گذشته برنامه ابلاغی کشت کلزا در استان 50 هزار هکتار بود که 48 هزار هکتار کشت شد اما بدلیل سرما بخشی از کلزا از بین رفت.

وی تصریح کرد: برنامه ابلاغی گندم نیز در سال زراعی آینده 372 هزار هکتار است که این مقدار در سال گذشته 389 هزار هکتار بوده است.

عباسی با اشاره به اینکه کشت 74 هزار هکتار جو را نیز در برنامه داریم، افزود: امسال کشت 6 هزار هکتار چغندر قند را برنامه ابلاغی داریم که نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی گلستان در ادامه گفت: عملیات بوجاری و ضد عفونی بذور گندم و جو به ترتیب از دهم و اول شهریور ماه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه برای تهیه بذر کلزا هیچ مشکلی نداریم، عنوان کرد: تاکنون 47 هزار تن بذر گندم و یک هزار و 226 تن بذر جو در استان تهیه شده است.

عباسی در خصوص توزیع بذر در شهرستان ها اظهار کرد: ما با توجه به اعلام نیاز شهرستان ها و مصرف سه ساله بذور آنها، جدول تنظیم بذور شهرستان ها را تنظیم کردیم.

مدیر زراعت جهاد کشاورزی گلستان با بیان اینکه توزیع بذر کلزا از اول مهرماه آغاز می شود، گفت: بذور گندم و جو نیز همانند سالهای گذشته نهایتا از 20 مهرماه توزیع خواهند شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26شهریور1396، کدخبر: 966-991-5: www.golestan.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین