پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۳۴۲
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود از آغاز کشت کلزا در سطح یک هکتار از زمین‌های شالیزاری روستای طبقده بخش گهرباران این شهرستان خبر داد.

شعار سالسیدشبر موسوی از کشت کلزار در سطح یک هکتار از زمین‌های شالیزاری روستای طبقده بخش گهرباران این شهرستان خبر داد و گفت: قرارداد کشت کلزا در بیش از 400هکتار از اراضی میاندورود منعقد شد.

وی بیان کرد: با توجه به سطح ابلاغی دو هزار و 700 هکتار به این شهرستان، تاکنون پیشرفت خوبی حاصل شده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندورود خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ترویجی برای کشت کلزا در روستاهای این شهرستان توسط روسای ادارات، مراکز و کارشناسان پهنه در مساجد، تکایا و حسینیه‌ها و یا به‌صورت چهره به چهره و نفر به نفر توسط کلیه کارشناسان این مدیریت انجام شده است.

موسوی در پایان گفت: با توجه به سیاست‌های دولت در امر ترویج کشت کلزا از جمله قیمت مناسب برای خرید این محصول، ارائه تسهیلات بانکی برای کلزاکاران و... نسبت به تولید این محصول و به تبع آن روغن نباتی به خودکفایی در کشور نائل آییم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 8 مهر 96، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۷۰۷۰۰۰۸۵۸، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین