پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۱۸۸
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
شهردار آمل گفت: 18نقطه حساس شهری آمل مجهز به دوربین نظارتی است.

شعار سال: احمد امیرسلیمانی در دیدار با رئیس دادگستری و دادستان آمل به مناسبت هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: شهید بهشتی و یارانش در نظام جمهوری اسلامی ایران اسطوره‌ای برای حق طلبان هستند و از خداوند متعال آرزوی توفیق برای همه کسانی که در این راه تلاش می کنند را دارم.

وی به بحث تملک اراضی، خرید، فروش و دعواهای حقوقی که شهروندان با آن مواجه می شوند اشاره و تصریح کرد: مردم برای اینکه وارد دعواهای حقوقی نشوند پیش از خرید و فروش املاک، به شهرداری مراجعه کنند تا تعارضی در معامله به وجود نیاید و باری بر پرونده های قضایی اضافه نکنند.

شهردار آمل به افتتاح پروژه مرکز مانیتورینگ و دوربین های ترافیکی و نظارتی شهرداری این شهر نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این پروژه با 26 دوربین در 18 نقطه حساس شهری به بهره برداری رسیده و شهرداری به دنبال گسترش کمی و کیفی این دوربین ها است.

امیرسلیمانی خاطرنشان کرد: بزرگترین و با کیفیت ترین مرکز مانیتورینگ سطح شمال کشور افتتاح شد و دستگاه های مرتبط هم قابلیت استفاده از این مرکز را دارند.

وی همچنین از سخنرانی دادستان آمل درباره تذکر به برخی کانال های موجود در فضای مجازی تشکر کرد و افزود: امروز متاسفانه شاهد این هستیم که برخی از افراد که بدنه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل مقابل خواسته های نامعقول و زیاده خواهانه آنان می ایستد مورد توهین و تخریب قرار می گیرند که تعداد آنها به انگشتان دست هم نمی رسد.

حجت الاسلام سیفی رئیس دادگستری آمل نیز در این دیدار اظهار کرد: بسیاری از مردم نسبت به مشکلات حقوقی در معاملات اطلاع کافی نداشته و جهل به قانون دارند که مسئولان باید در آگاهی بخشی موضوعات مربوطه تلاش کنند تا کمتر دعواهای حقوقی صورت گیرد.

علی طالبی دادستان آمل نیز در این دیدار به نقش ارزنده اجرای پروژه مانیتورینگ آمل اشاره کرد وگفت: این پروژه ابزاری برای کنترل ترافیکی و همچنین کاهش جرائم و تخلفات است.

وی درباره بداخلاقی ها و بی قانونی های صورت گرفته در فضای مجازی اظهار کرد: امروزه در کشورهای اروپایی و همچنین کشوری مانند ژاپن نیز محدودیت هایی در استفاده از فضای مجازی وجود دارد و با بی قانونی ها به طور جدی برخورد می شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 تیر 1396، کد مطلب: 964-8814-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین