پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
دبیر ستاد انتخابات استان و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد گفت: تا پایان مهلت ثبت نام امروز جمعه، تعداد167 نفر برای کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان نام نویسی کرده اند.

شعارسال: مصطفی سالاری جمعه شب در پایان مهلت ثبت نام درگفت وگو با خبرنگار افزود: از آغاز ثبت نام تا امروز تعداد 167 نفر برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در این استان نام نویسی کرده اند و 12 نفر آنان زن هستند که 9 نفر از حوزه یزد، دو نفر از حوزه مهریز و یک نفر از حوزه تفت است.

این مسئول خاطرنشان کرد: از این ثبت نام کنندگان تعداد 12 نفر در حوزه انتخابیه اردکان، 38 نفر تفت، 43 نفر مهریز و 74 نفر برای حوزه انتخابیه یزد ثبت نام کرده اند .

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری یزد خاطرنشان کرد: 34 نفر از ثبت نام کنندگان نیز دارای مدرک دکترا هستند.

11 نفر نیز برای رقابت یک کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری استان یزد هفتم اسفند ماه باهم رقابت می کنندواستان یزد دارای چهار حوزه انتخابیه شامل یزد، تفت، اردکان و مهریز است و در مجموع از این استان چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی و یک نماینده به مجلس خبرگان رهبری راه پیدا می کنند.

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی خود را از روز شنبه آغاز کرده اند و این ثبت نام جمعه به پایان رسید .

دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی بصورت همزمان در هفتم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

استان یزد یک میلیون و 70 هزار نفر جمعیت دارد و این خطه دارای 10 شهرستان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 4دی1394، کدخبر: 81894029: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین