پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۷۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه وخاتم در مجلس شورای اسلامی با اشاره با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید به قول‌های انتخاباتی خود عمل کنند، گفت: سند چشم‌انداز توسعه بافق عملیاتی شود.

شعار سال: محمدرضا صباغیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان بافق با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تاکید براینکه قانون‌گذاری و نظارت به معنای واقعی اعمال نشده است، اظهار داشت: نمایندگان نباید به مسائل حاشیه‌ای و فرعی بپردازند، وظیفه اصلی یک نماینده قانونگذاری و نظارت است.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش در راستای تحقق سند چشم‌انداز شهرستان بافق بیان کرد: چنانچه در مجلس نمایندگان بتوانند این دو مقوله را به نحو احسنت و مطلوب اجرا کنند دیگر مشکلی سد راه دولت و ملت نیست.

صباغیان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ‌ایشان در این دیدار در فرمایشات خود تاکید زیادی بر روی توجه نمایندگان به دو موضوع قانونگذاری و نظارت داشتند.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از مردم و گاهی خود نماینده‌ها امور اجرایی را جزو وظایف نماینده مجلس می‌دانند در حالی که این وظایف بر عهده دستگاه‌های دولتی و قوه مجریه است.

این مقام مسئول ادامه داد: در برخی موارد نیز در فضای انتخاباتی برخی از نمایندگان برای کسب آرا به مردم قول وعده‌هایی می‌دهند و این قول و وعده‌ها پس از گذشت زمان یا به فراموشی سپرده می‌شود و یا اینکه قادر به انجام آن نمی‌شوند.

وی خطاب به مسئولین ادارات شهرستان گفت: هر فردی در هر جایگاهی که قرار دارد برای پیگیری مشکلات کمک کند و هر کجا که احساس شد کار به بن بست رسیده است باید از نماینده برای رفع آن یاری خواست.

صباغیان تصریح کرد: ادارات شهرستان باید ظرفیت و جایگاه خود را با دیگر ادارات شهرستانها مقایسه کنند و شرایط موجود در شهرستان را به نماینده انعکاس دهند.

نماینده مردم بافق، بهاباد، مهریز، ابرکوه وخاتم در مجلس شورای اسلامی گفت: با تمام توان از مسئولینی که برای رفع مشکلات مردم گام بردارند حمایت می‌کنیم.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ، کد مطلب:1100776 : www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین