پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۰۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بافت تاریخی استان یزد ویژگی های منحصر بفردی وجود دارد که در دنیا بی‌نظیر است و باید با بهره‌گیری از این مزیت، فرصت سرمایه‌گذاری در آن را فراهم آوریم.
شعار سال: پیروز حناچی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بافت تاریخی شهر اردکان افزود: در بافت تاریخی استان یزد خصایصی وجود دارد که در دنیا بی‌نظیر است و باید با بهره‌گیری از این مزیت، فرصت سرمایه‌گذاری در آن را فراهم آوریم.

وی بافت تاریخی را برگ‌های شناسنامه مردمان این سرزمین دانست و گفت: تلاش خواهیم کرد با استفاده صحیح و تقویت مزیت بی‌رقیب بافت تاریخی، ضمن تولید ثروت برای شهر، جهت توسعه را به سمت داخل شهر معطوف کنیم.

حناچی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای با حضور فرماندار و شهرداران بخشی از مشکلات شهرهای اردکان به‌خصوص در اجرای طرح جامع بررسی شده که در سطح استانی و ملی قابل پی‌گیری است و توافقاتی نیز برای حل آن‌ها حاصل شده است.

معاون شهرسازی و معماری وزیر گفت: زمینه همکاری در جهت اصلاح طرح‌های توسعه و عمران شهرستان را برای استفاده از ظرفیت بافت‌های تاریخی شهرستان اردکان فراهم خواهیم آورد.

وی لزوم نگرش یکپارچه در مدیریت امور شهری را یادآور شد و گفت: اگر در عمل و اجرا نیز این یکپارچگی را حفظ کنیم، مشکلات شهری به حداقل خواهد رسید.

حناچی در پایان اضافه کرد: بازبینی طرح جامع شهری فرصت مناسبی است تا بخش‌های مغفول‌مانده مسکونی، صنعتی و دیگر موارد دوباره بررسی و مصوب شود.

اردکان با 85 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 16 دی 1395، کد مطلب: 82375716، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
سرمایه گذار امنیت می خواهد و سود. آیا فراهم شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین