پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۳
مدیركل حوزه استاندار و مسئول كمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان گفت: رسانه ملی در جلب مشاركت حداكثری مردم در دو انتخابات مهم پیش رو نقش مؤثر و برجسته‌ای دارد.

شعارسال: عباس حیدری در نشست کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان اظهار داشت: دو انتخابات پیش روی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نقش مهمی در سرنوشت كشور و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و بر مناسبات منطقه‌ای بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

وی ادامه داد: این انتخابات سیاست خارجی و تأثیرگذاری كشور در دنیا را به‌صورت برجسته آشكار می‌کند.

حیدری با اشاره به فصل سوم قانون اساسی و نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی افزود: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر این نقش تأكید کرده‌اند و جلب اعتماد مردم و محقق كردن خواسته‌های مردم همواره در صدر اقدامات مسئولین است.

رئیس كمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان در پایان سخنان خود از آمادگی این كمیته برای اطلاع‌رسانی شفاف به مردم و تعامل با صداوسیمای مركز یزد خبر داد و تصریح كرد: باهدف ایجاد وفاق، همدلی و جلب مشاركت حداكثری مردم در انتخابات پیش رو آماده هرگونه همكاری با صداوسیما و رسانه‌های گروهی استان هستیم.

مشاور استاندار در امور اطلاع‌رسانی و روابط عمومی نیز در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های صداوسیمای مركز یزد در تولید و پخش برنامه‌های قابل‌تحسین اظهار داشت: شایسته است از ظرفیت‌های بالا و پتانسیل مطلوب ایام‌الله دهه فجر و جشن‌های انقلاب در راستای مشاركت حداكثری مردم در انتخابات پیش رو استفاده كنیم.

عباس ملازینلی ادامه داد: با شور و شعوری كه ملت ایران دارند انتظار داریم حماسه‌ای بی‌نظیر از حضور مردم در هفتم اسفندماه سال جاری رقم خورد.

وی اظهار امیدواری كرد که همكاری و هماهنگی مستمر و تنگاتنگ كمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با صداوسیمای مركز یزد به جلب مشاركت مردم و تقویت روحیه نشاط و امید در آن‌ها منتهی شود.

مدیركل صداوسیمای مركز یزد نیز در این جلسه ضمن تشریح سیاست‌های صداوسیما در انتخابات پیش رو اظهار داشت: رسانه ملی به هیچ جریان سیاسی و شخص و گروه خاصی گرایش ندارد و برای جلب مشاركت حداكثری مردم در انتخابات تلاش می‌کند.

احمد پهلوانیان افزود: اگر بتوانیم از پتانسیلی كه در ایام دهه مبارك فجر نهفته است استفاده مطلوب نماییم قطعاً حضور مردم در انتخابات پرشورتر خواهد شد.

وی در پایان سخنان خود اطلاع‌رسانی، آگاهی، ترغیب و تشویق مردم برای حضور در انتخابات را از رویكردهای اصلی این رسانه عنوان كرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار خبر 21 دی 1394، کدمطلب: 448362، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
0
رسانه یعنی قدرت و رسانه جهت دار یعنی فاجعه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین