پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه هنر قالب خوبی برای ترویج معارف قرآنی است گفت: در حوزه نشر معارف از نظر کمی و کیفی با کمبود مواجه هستیم.

شعار سال: حجت الاسلام محمدرضا حشمتی ظهر چهارشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی آیات در ساری با تاکید بر لزوم ترویج معارف قرآنی از طرق رسانه اظهار داشت: دنیای مادی تلاش دارد که خبر بزرگ (قیامت) را تحت شعاع قرار دهند و آن را کوچک شمارند.

وی افزود: از رسالت اصحاب رسانه این است که زیبایی های خلقت را معرض و توجه مردم برسانند و آنان را آگاه کنند و انتقال استحکام و قواعد موجود در جهان برعهده اندیشمندان و اصحاب رسانه است.

حجت الاسلام حشمتی با اشاره به اینکه از نظرکیفی و کمی در حوزه نشر رویدادهای قرآن و عترت با کمبود مواجه هستیم تصریح کرد: رسانه ها بیشتر مسائل حوزه سیاست، اقتصاد، ورزش و غیره را پوشش می دهند و برای اینکه جامعه دینی شود باید در کم و کیف تغییری ایجاد شود.

معاون قران و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقش فضای مجازی در ترویج معارف قرآنی اشاره و اضافه کرد و گفت: جشنواره رسانه، هنرهای تجسمی، نقاشی، وبلاگ نویسی، فیلم و ... از جمله برنامه هایی است که برای ترویج معارف قرآنی انجام می شود.

حجت الاسلام حشمتی، با عنوان اینکه رسانه ها می تواند از دریچه های مختلف نظیر نقد به حوزه قرآن و عترت بپردازد، افزود: روش های موجود در راستای تبلیغ دین نقدپذیر است و باید به این حوزه ها پرداخته شود.

وی یادآور شد: مفهوم معارف الهی و قرآنی باید روشن و تبیین شود و برای این کار نیازمند همکاری و مشارکت همه بخش ها از جمله رسانه هستیم زیرا بدون حمایت رسانه، معارف الهی منتقل نخواهد نمی شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 14 تیر 1396، کد مطلب: 4022429:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین