پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۶۰
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
مدیر اجرایی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز با انتقاد از رویه های گذشته در این تیم، گفت: متاسفانه ورزشکار سالاری در این تیم طی سال های اخیر حاکم شده است.

شعار سال : کاظم خاتون آبادی : همین موضوع سبب شد این تیم که به عنوان برند دوچرخه سواری ایران و آسیا بود به تدریج از روند موفقیت های قبلی خود فاصله گرفته و امروز با وضعیتی مواجه شود که از تورهای مالزی و چین کنار گذاشته می شود.

وی، از ایجاد تغییرات اساسی در ترکیب اصلی این تیم خبر داد و گفت: بیش از 50 درصد نفرات اصلی این تیم برای سال آینده میلادی تغییر می کند.

خاتون آبادی با بیان اینکه بنا به دلایلی ترکیب پتروشیمی تبریز طی سال های اخیر دست نخورده باقی مانده و میانگین سنی آن به شدت افزایش یافته است، لزوم ایجاد دگرگونی در آن را اجتناب ناپذیر خواند و افزود: دوچرخه سواری رشته ای است که نیاز به جوان گرائی در فواصل زمانی کوتاه مدت دارد.

وی اظهار کرد: هم اکنون دوچرخه سواری آذربایجان و تبریز نیازمند جوان گرائی است و در این راستا تیم پتروشیمی با ورزشکاران بالای 27 و 28 سال سن قرارداد همکاری نخواهد بست.

خاتون آبادی ادامه داد: بر همین مبنا اگر از امسال شروع به جوان گرائی کنیم میانگین سنی تیم دوچرخه سواری پتروشیمی به تدریج به 23 سال خواهد رسید که این رقم می تواند نویدبخش آینده ای خوب برای این رشته ورزشی در ایران و آذربایجان باشد.

وی، هدف اصلی تیم پتروشیمی در دوره مدیریتی جدید را توجه به نفرات جوان و امید و پرورش استعدادهای ناب منطقه در این رشته عنوان کرد و گفت: در هر حال ما وظیفه داریم نسل آینده دوچرخه سواری آذربایجان را به تدریح تربیت کنیم که در این مسیر به شدت نیازمند همکاری رسانه ها هستیم.

تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز به عنوان برند این رشته ورزشی در ایران و آسیا طی سال های اخیر افتخارات بزرگی را نصیب کشور کرده است.

این تیم پرافتخار که 14 سال قبل به همت مدیران ورزش دوست مجتمع پتروشیمی تبریز و جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران دوچرخه سواری ایجاد شد، پله های ترقی را سریعتر طی کرد و علاوه بر مسابقات داخلی در سطح قاره پهناور آسیا نیز افتخارات عظیمی کسب کرد که در تاریخ این رشته برای ایران مانندی ندارد.

کسب قهرمانی در تمام رده های تیمی و انفرادی تورهای آسیایی بین سال های 2007 تا 2010 تنها گوشه ای از افتخارات تیم دوچرخه سواری پتروشیمی تبریز می باشد و این در حالی است که این تیم فعالیت های خود را با شرکت در تورهای منطقه ای، لیگ های داخلی آغاز کرد اما در مدتی اندک به یکی از تیم های قدر و صاحب سبک در تورهای بین المللی ترکیه، جلاجا و لانکاوی مالزی و البته تور بین المللی ایران- آذربایجان تبدیل شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ نشرخبر : 05 دی 1394 کد مطلب : 81894637 (5070867) www.irna.ir


خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین