پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۹۹۰۵
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
معاون امور بین الملل دانشگاه خواجه نصیر گفت: این دانشگاه دوره مشترک کارشناسی ارشد با یکی از دانشگاه های کشور روسیه در حوزه هوافضا برگزار می کند.

شعار سال: فرهاد یزدان دوستگفت: دانشگاه خواجه نصیر با دانشگاه MAI روسیه دوره مشترک کارشناسی ارشد در حوزه هوافضا در دو گرایش جلوبرندگی و مهندسی فضایی برگزار می کند.

وی افزود: پذیرش در این دوره از طریق آزمون سراسری دوره کارشناسی ارشد انجام شد و اکنون در مرحله مصاحبه از پذیرفته شدگان چندبرابر ظرفیت هستیم.

معاون امور بین الملل دانشگاه خواجه نصیر خاطرنشان کرد: در این دوره تمامی امور آموزشی و پژوهشی به صورت مشترک میان دو دانشگاه انجام خواهد شد و دانشجویان دو استاد راهنما برای پایان نامه های خود دارند.

یزدان دوست تاکید کرد: در مجموع در دو گرایش اعلام شده ۳۰ دانشجو پذیرفته خواهند شد و این دانشجویان دو مدرک تحصیلی دریافت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: این دوره پولی است اما برنامه ریزی شده تا بخشی از هزینه های تحصیل دانشجویان برتر و استعدادهای درخشان که متقاضی تحصیل در این دوره هستند از سوی دانشگاه خواجه نصیر پرداخت شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی کن نیوز، تاریخ انتشار 10 تیر 96، کد مطلب: 7217:www.cann.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین