پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
رئیس شورای آموزش و پرورش خمین گفت: نرخ شهریه مدارس باید با توان مالی شهروندان تعیین و لحاظ شود.

شعار سال: سیدمهدی ساداتی صبح امروز در نشست شورای آموزش‌و‌پرورش با اشاره به تحصیل دانش‌آموزان اظهار داشت: دیگر هیچ دانش‌آموزی به سبب مشکلات مالی ترک تحصیل نمی‌کند و این دانش‌آموزان تحت پوشش و حمایت مالی قرار می‌گیرند.

وی افزود: در صورت پذیرفته شدن دانش‌آموزیدر مدارس نمونه و تیزهوشان که با مشکل مالی مواجه است و نمی‌توانند هزینه‌های آن را بپردازد شهریه آنها با کمک خیران پرداخت می‌شود، شهرستان خمین تاکنون دانش‌آموزی که به سبب مشکلات مال ترک تحصیل کند نداشته و خانواده‌هایی که مهاجر هستند و در حاشیه شهر سکونت دارند امکانات مالی برای تحصیل فرزندانشان فراهم می‌شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش خمین با اشاره به کمک‌های بسیار خیران مدرسه‌ساز گفت: با کمک خیران به زودی مدرسه روستای ریحان این شهرستان تکمیل شده و با آغاز سال تحصیلی جدید زنگ این مدرسه هم به صدا در‌می‌آید.

ساداتی اضافه کرد: دولت یازدهم تمام ظرفیت‌های خود را در راستای توسعه آموزش به‌کار می‌‌گیرد که بیشترین سهم اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی به آموزش‌و پرورش اختصاص یافته است.

آب و برق مدارس نباید به سبب بدهی قطع شود

مدیر آموزش‌وپرورش خمین با اشاره به طرح مهر گفت: هرساله این طرح در مدارس با شروع سال تحصیلی برای بازگشایی مطلوب و با کیفیت اجرا می‌شود و این طرح شامل تمام زمینه‌های سازماندهی و ساماندهی از جمله تجهیز مدارس، تقسیم نیروهای معلم و ایجاد تعادل در مدارس است.

مهدی محمدی بیان کرد: در طرح مهر مسائلی مانند حمل و نقل، آب، برق و گاز مدارس از جمله مسائل برون‌سازمانی است که در این راستا نیازمند تعامل و همکاری میان تمام نهادها و سازمان‌ها هستیم و آب، برق و گاز مدارس به هیچ عنوان نباید به سبب بدهی قطع شود و تا پایان سال 96 با تمام ادارات خدماتی تسویه حساب می‌شود.

وی عنوان کرد:در بخش عمرانی یک بیست و پنجم اعتبار تخصیص یافته به مبلغ 280 میلیون ریال صرف کارهای جاری مدرسه می‌شود امابا ناچیز بودن این منابع اعتباری در طول سال تحصیلی بخشی از اعتبارات صرف هزینه های جاری به ویژه در فصل زمستان می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش خمین اضافه کرد: بازگشایی با کیفیت مدارس از نظر آموزشی و فرهنگی اقدامی مهم در راستای ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای یادگیری است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 19 تیر 96 ، کد مطلب: 1460574:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین