پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۰۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
نایب‌رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: لازم است در رابطه با تاثیر محصولات ارگانیک در سلامت خانواده آگاهی‌بخشی در جامعه انجام شود.

شعار سال: علی کلانتری اظهار کرد: اخیرا جلسه‌ هیئت مدیره انجمن ارگانیک زنجان به منظور تعیین و تبیین رویکردهای آتی در سال‌جاری در محل اتاق بازرگانی زنجان برگزار شد.

این مسئول با اشاره به اهمیت معرفی جامع محصولات ارگانیک، خاطرنشان کرد: آموزش و اطلاع‌رسانی در‌ خصوص محصولات ارگانیک و آگاهی‌بخشی راجع به اثرات و تبعات بهرمندی از این چنین محصولاتی در سلامت خانواده و جامعه بیش از هر امر دیگری ضروری است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی امری حیاتی است و برپایی سمینارها و تمرکز در تبلیغات در سطح استانی می‌تواند نتایج مطلوبی در راستای هدایت صحیح مصرف‌کنندگان شود. همچنین در وهله نخست آموزش تولیدکنندگان و کشاورزان و نهادینه ساختن تولید محصولات سالم و ارگانیک گام موثری برای ترویج این نوع محصولات خواهد بود.

کلانتری به لزوم جذب و همکاری‌های ارگان‌های مرتبط با انجمن ارگانیک، یادآور شد: برای پیشبرد و توانمندسازی انجمن از هیچ همکاری و همیاری سازمان یا شرکت و تشکل‌های مرتبطی نباید غافل شویم؛ چرا که حضور سازمان‌های مرتبط و فعالان این حوزه بدون شک دسترسی به اهداف را سهل‌تر خواهد کرد.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان، تصریح کرد: جذب اعضا و دریافت حق عضویت از دیگر راهکارهای بهبود رسالت انجمن است. همچنین اتاق بازرگانی زنجان نیز تلاش خواهد کرد با انعقاد تفاهنامه همکاری با بانک کشاورزی زمینه‌های رشد و ارتقای بخش کشاورزی به‌ خصوص ارگانیک را برای کشاورزان و افراد ذی‌صلاح فراهم کند‌.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان زنجان، تاریخ انتشار 27 تیر 96 ، کد مطلب: 964-25114-5:www.zanjan.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین