پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۴۶۰
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مهندس نبی‌الله قائدرحمتی معاون اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان از بازدید 8000 نفری دریاچه گهر خبر داد.

شعار سالمهندس نبی‌الله قائدرحمتی اظهار کرد: یکی از جاذبه‌های طبیعی استان، دریاچه گهر بوده که از دریاچه‌های کوهستانی کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این دریاچه در میان رشته‌کوه اشترانکوه قرار دارد، اضافه کرد: این سایت گردشگری هرساله پذیرای هزاران گردشگر و طبیعت‌دوست از سراسر ایران و حتی خارج کشور است.

قائدرحمتی ادامه داد: هرساله از اواخر خردادماه ورود به این دریاچه آزاد می‌شود و طبیعت‌گردان می‌توانند از آن دیدن کنند که امسال نیز تاکنون 8000 نفر از آن بازدید داشته‌اند.

معاون فنی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان تصریح کرد: از این تعداد گردشگر 88 درصد مرد و 12 درصد زن بوده‌اند که علت آن دشواری و طولانی بودن مسیر رسیدن به دریاچه است.

وی یادآور شد: به علت ماه رمضان بازدیدها در این ایام محدود بود اما با اتمام این ماه تعداد بازدیدها افزایش یافته و این روند ادامه دارد.

قائدرحمتی از گردشگران درخواست کرد که زباله‌های خود را در محل‌های دپو ریخته و تا حد ممکن از مواد شوینده استفاده نکنند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27 تیر 1394، کد مطلب: 964-4390-5 :www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین