پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۲۴۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳
معاون رئیس جمهور از اختصاص دو میلیارد تومان اعتبار برای ارتقای سایت گردشگری دریاچه گهر خبر داد.

شعار سال: علی اصغر مونسان در بازدید از آبشار بیشه اظهار کرد: این مکان با توجه به گرمایی که وجود دارد، می‌تواند یکی از مراکز بسیار خوب گردشگری باشد.

وی اضافه کرد: امیدواریم که بعد از این بازدید اعتبارات لازم را در این رابطه مهیا کنیم تا این نقطه به یک قطب گردشگری کشور تبدیل شود.

مونسان ادامه داد: در غرب کشور امکانات بسیار خوبی داریم و طبیعت و مزیت‌های مناسبی وجود دارد که یکی از این نقاط همین آبشار بیشه است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دریاچه گهر را نیز یکی دیگر از نقاط زیبا که می‌تواند به رونق گردشگری کشور کمک کند، عنوان کرد و گفت: در راستای ارتقای این منطقه به هر میزان بودجه استانی که به این مهم اختصاص داده شود ما نیز از محل اعتبارات ملی کمک خواهیم کرد که قرار است یک میلیارد تومان استانی و همین مقدار اعتبار ملی تخصیص یابد.

وی گفت: باید امکانات متناسب با این همه زیبایی مهیا شود تا مردم بتوانند بهره بیشتری از این مکان ببرند.

مونسان خاطرنشان کرد: هر مقدار که در حوزه گردشگری فراهم شود ما هم در سطح ملی کمک خواهیم کرد، اگرچه اعتقاد داریم بخش‌های غیردولتی نیز حتما باید فعال شوند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: در این مکان بوم گردی حتما باید فعال شود و جوامع محلی مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: امکانات و پتانسیل‌های کشور زیاد است و نمی‌خواهیم کارها دولتی پیش روند، چراکه کارهای دولتی سرانجام خوبی نخواهند داشت؛ حتما مردم باید حضور پیدا کرده و سرمایه‌گذاران محلی و منطقه‌ای نیز مشارکت داشته باشند.

مونسان اظهار کرد: در این راستا تسهیلات خیلی خوبی را درنظر گرفته‌ایم که در حوزه گردشگری سرمایه گذاری شود اما اولین اقدام این است که بتوانیم جوامع محلی را آموزش و ارتقا دهیم.

او بوم‌گردی را سهل‌الوصول برشمرد که سریع می‌تواند وارد مدار شود و ادامه داد: باید اقامتگاه‌های خوبی را مهیا کرد و امیدواریم که اداره کل میراث فرهنگی و استاندار لرستان بتوانند تلاش مضاعفی را داشته باشند تا این فضاهای به نقاط خوب گردشگری تبدیل شوند؛ ما نیز در این راستا حمایت خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 28 تیر 97، کد مطلب: 97042815393: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
باید به حفظ منابع طبیعی این دریاچه هم فکر و توان مالی کافی اختصاص داده شود
م.ص76
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین