پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۲۹۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان از مالکیت آبشارهای استان با سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری خبر داد.

شعار سال: در جلسه ای که با حضور مرادپور معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار ، با محوریت ستاد خدمات سفر در رابطه با منطقه گردشگری آبشار بیشه برگزار شد، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان لرستان گفت: مالکیت آبشارهای استان با سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری است.

شیرزاد نجفی مالکیت آبشار بیشه و سایر آبشارهای استان را، در تملک دولت به نمایندگی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری دانست و خاطرنشان کرد: منطقه بیشه در سه پلاک ثبتی پسیل ، چشمه پریان و بیشه جانمایی شده است.

وی با اشاره به اینکه در پلاک پسیل به علت عدم وجود جنگل، برای واگذاری مشکلی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، آمادگی لازم جهت واگذاری و بهره برداری از عرصه آبشار ، به میراث فرهنگی استان را دارد.

نجفی به خلع ید و رفع تصرف تعداد ۱۴ باب مغازه در عرصه آبشار اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک و با هماهنگی مراجع ذیصلاح این کار عملی خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 25 دی 97، کد مطلب: 715837:www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
0
مگه منابع طبیعی را میشه شخصی کرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین