پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۸۱۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
شهردار بافق از برگزاری جشن خرما با حضور نخلداران و نمایندگان پنج استان کشور در شهرستان بافق خبر داد.

شعار سال: سیدعلی نوروز زاده با اشاره به اینکه شهرستان بافق قطب تولید خرما در استان یزد به شمار می رود، اظهار داشت: بافق توانسته در کنار استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، خوزستان و ... در زمینه تولید خرما قدم هایی بردارد.

وی عنوان کرد: برای معرفی شهرستان بافق به عنوان یکی از تولیدکنندگان این محصول، مراسم جشن خرما در این شهرستان برگزار می شود و از نمایندگان و نخلداران استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، خوزستان و بوشهر برای شرکت در این جشن دعوت شده است.

نوروز زاده ادامه داد: در شهرستان بافق و دیگر استان های نخل خیز کشور، علاوه بر استفاده از محصول خرما از الیاف و برگ درخت خرما نیز استفاده های متنوعی می شود به همین دلیل در این جشن، جشنواره صنایع دستی و حصیربافی بافقی ها نیز برگزار خواهد شد.

شهردار بافق ادامه داد: جشن خرما نیز به منظور احیای این هنر اصیل و معرفی محصول خرمای بافق در کنار جشنواره تابستانی و سمپوزیوم مجسمه های شنی برگزار می شود.

وی در مورد زمان برگزاری این جشنواره بیان کرد: این جشنواره به مناسبت هفته بافق در روزهای ۱۲ تا ۱۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 31 تیر 96 ، کد مطلب: 4037715:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین