پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری شهرستان خرمشهر هفت هزار تن تولید خرما داشته باشد.

شعار سال: محمد مطرودی با بیان این‌که برداشت رطب و خارک از 20 تیرماه آغاز شده است، اظهار کرد: رطب‌های تولیدی خرمشهر در بازار محلی عرضه می‌شوند.

وی با اشاره به این‌که پیش‌بینی می‌شود شهرستان خرمشهر هفت هزار تن تولید خرما داشته باشد، افزود: سطح نخیلات این شهرستان 3700 هکتار است که دو هزار و 100 هکتار آن بارور و یک هزار و 600 هکتار غیربارور هستند.

مطردوی تصریح کرد: در حال حاضر شش کارگاه بسته‌بندی خرما در این شهرستان فعال هستند. این کارگا‌ه‌ها خرمای مازاد کشاورزان را خریداری و آن‌ها را صادر می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که 90 درصد خرمای این شهرستان استعمران است، گفت: به دلیل شرایط اقلیمی و آب و هوایی، محصولات با مشکلات مواجه شدند. به همین دلیل میزان تولید خرما مانند سال‌های گذشته است و هیچ‌گونه افزایشی در آن حاصل نشده است.

مطرودی با اعلام نارضایتی کشاورزان از عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی گفت: عمده‌ترین مشکل کشاورزان همین موضوع است. نخلداران امسال محصولات خود را بیمه نکردند و دلیل این اقدام آن‌ها نیز عدم پرداخت پول و خسارت کشاورزان توسط این صندوق در زمان مناسب است و انتظار داریم که این مشکل رسیدگی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) استان خوزستان، تاریخ انتشار 27 تیر 96 ، کد مطلب: 964-19574-5:www.khouzestan.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین