پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۴۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به رفع تصرف بیش از ۵۷ هکتار از اراضی گفت: در تیر ماه امسال ۵۳ هکتار از اراضی منابع طبیعی اطفا حریق شده‌اند.

شعار سال: منصور خسروی در مورد آمارعملکرد یگان حفاظت منابع طبیعی استان در تیرماه 96 اظهار داشت: یک مورد خلع ید و تصرف اراضی منابع طبیعی با مساحت دو نیم هکتار در تیر ماه امسال انجام شد.

وی بار اشاره به پیشگیری 21 مورد تصرف عنوان کرد: مجموع مساحت زمین‌هایی که در ماه گذشته از تصرف آن‌ها پیشگیری شده بیش از 57 هکتار است.

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی استان زنجان تعداد وصول گزارشات مردمی را 15 مورد برشمرد و گفت: پنج دستگاه ماشین‌آلات و اداوات نیز توقیف شدند.

وی به تنظیم پرونده ماده 55 برای 333هکتار اراضی اشاره کرد و گفت: تعداد پرونده‌های تنظیم شده برای این ماده95 مورد بوده است.

خسروی با اشاره به 12 مورد اخراج دام غیرمجاز عنوان کرد: تعداد دام‌های غیرمجاز اخراج شده دو هزار و 395 واحد دامی بوده است.

وی به 15 مورد اطفا حریق در تیر امسال اشاره کرد و گفت: مساحت اراضی اطفا حریق شده تیر ماه امسال 53 هکتار بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 3 مرداد 96، کد مطلب: 1474052:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
0
0
متاسفانه آتش نشانی ما با فقدان تجهیزات لازم برای خاموش سازی آتش و هواپیماهای آبپاش مواجه است و شاید یکی از دلایل مخرب بودن این حادثه ها در ایران این باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین