پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۸۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲
بخشدار بخش زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: این بخش پایین ترین آمار سرقت را در استان سیستان و بلوچستان دارد.

شعار سال: عبدالمجید احلال زهی ظهر یکشنبه در کمیته پیشگیری و مقابله با سرقت بخش زرآباد اظهار داشت: براساس تحقیقات به عمل آمده بیشتر سرقت ها در جوامع کنونی توسط معتادان انجام می شود.

وی افزود: امنیت یک امر مهم و حیاتی برای جامعه است و در این راستا همکاری همه افراد و اقشار مختلف مردم با دستگاه های متولی تاثیر زیادی در بهبود وضعیت امنیت بخش دارد.

بخشدار زرآباد با اشاره به همکاری شوراهای اسلامی شهر و روستا، علما، ریش سفیدان و اقشار مختلف مردم با نیروی انتظامی، تصریح کرد: ما در گذشته تجربه کمک گیری از علما و همکاری بزرگان در حفظ امنیت را داشته ایم به گونه ای که در بسیاری از مشکلات گوناگون وقتی یکی از علما یا ریش سفیدی وارد میدان عمل شود بسیاری از مسائل به آسانی حل و فصل می شود.

احلال زهی با اشاره به پتانسیل های بخش زرآباد،خاطرنشان کرد: بحمدالله زرآباد بالاترین آمار اشتغال را نیز در استان سیستان و بلوچستان دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 مرداد 96، کدمطلب: 4045275:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین