پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
رئیس دانشگاه علم و هنر یزد از راه‌اندازی سه رشته جدید کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

شعار سال: محسن برزگری اردکانی ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به جایگاه دانشگاه علم و هنر یزد اظهار داشت: بر اساس آخرین رده‌بندی دانشگاه‌های غیرانتفاعی، دانشگاه علم و هنر در زمره پنج دانشگاه برتر کشور قرار گرفته است.

وی با اشاره اینکه در حال حاضر در استان یزد بیش از شش هزار دانشجو در دانشگاه علم و هنر یزد مشغول به تحصیل هستند، بیان کرد: ۵۱ درصد دانشجویان دختر و ۴۹ درصد آنها پسر هستند.

برزگری اردکانی به تشریح ویژگی‌های این دانشگاه پرداخت و از وجود موسسه رویان به عنوان امکانی برای تحصیل دانشجویان گروه زیست شناسی در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد.

وی همچنین تصریح کرد: در این دانشگاه امکان آشنایی با محیط کسب و کار، انجام امور پژوهشی، مهارت آموزی و ... فراهم است.

رئیس دانشگاه علم و هنر با اشاره به رشته‌هایی که قرار است به مجموعه رشته‌های این دانشگاه افزوده شود، افزود: در مطقع کارشناسی رشته های حقوق، مشاوره، میکروبیولوژی، مدیریت دولتی، کارشناسی ناپیوسته علوم تربیتی و ... افزوده می‌شود.

برزگری اردکانی یادآور شد: در مقطع کارشناسی ارشد نیز رشته‌های برنامه ریزی و جغرافیای گردشگری، آموزش زبان انگلیسی و روانشناسی عمومی نیز راه اندازی می شود.

وی از تلاش برای افزایش رشته های مقطع دکتری خبر داد و گفت: با توجه به سختگیری‌هایی که در این زمینه وجود دارد، در تلاش برای راه اندازی رشده گردشگری و مدیریت هستیم.

برزگری اردکانی در مورد ظرفیت پذیرش در این دانشگاه نیز بیان کرد: در مطقع کارشناسی ارشد ۱۸ نفر و کارشناسی ۶۰ نفر در هر رشته پذیرش خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه زمان انتخاب رشته های جدید راه اندازی شده در مقطع کارشناسی ارشد گذشته است، افزود: علاقمندان باید در زمان تکمیل ظرفیت نسبت به انتخاب این رشته ها اقدام کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 مرداد 96، کد مطلب: 4045637:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین