پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: تعداد رشته‌های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به دو رشته و تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد بالغ بر 20 رشته در این واحد دانشگاهی است.

شعار سال : مجید خزاعی امروز در جیرفت با بیان اینکه تعداد رشته‌های دکتری دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت به دو رشته و تعداد رشته‌های کارشناسی ارشد بالغ بر 20 رشته در این واحد دانشگاهی است، اظهار داشت: با تصویب رشته دکتری زبان و ادبیات عرب تعداد رشته‌های دکتری به دو رشته افزایش یافت و همچنین با روند رو به رشد تقاضاها برای ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با توسعه رشته‌ها در این مقطع پاسخگوی اشتیاق علمی جوانان برای تحصیلات عالی باشیم، ابراز داشت: در حال حاضر بالغ بر چهار هزار دانشجو در این واحد دانشگاهی مشغول به ادامه تحصیل است و همچنین در سال‌جاری بالغ بر 800 دانشجو ثبت‌نام کرده‌اند و به تحصیل مشغول هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت افزود: تمام همت و تلاش همکاران اعم از هیئت علمی و کارکنان همواره بر ارتقای سطح کیفی دانشگاه بوده است و امیدواریم، بتوانیم در راستای تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی به ویژه منویات مقام معظم رهبری پیرامون تولید علم و ثروت گام‌های مثبتی برداریم.

وی بیان داشت: رشته‌های برق گرایش قدرت، تربیت بدنی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان و ادبیات انگلیسی و زیست‌شناسی در پنج گرایش از جمله رشته‌های جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دانشگاهی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر : 13 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب: 13940813000010 www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین