پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۷۳۳۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت:دانشگاه آزاد برنامه دارد تا در کشور سوریه نیز واحد بین المللی راه اندازی کند.

شعار سال: علیرضا رهایی ،معاون آموزشی دانشگاه آزاد، گفت: فعالیت واحد آکسفورد به دلیل کمبود داوطلب محدود می شود اما درحال حاضر موضوع تعطیلی این واحد مطرح نیست.

وی افزود: واحد آکسفورد این دانشگاه اکنون داوطلبان قابل توجهی ندارد، اما این واحد تعطیل نمی شود و اگر داوطلب برای تحصیل وجود داشته باشد، فعال شدن مرکز مورد توجه قرار می گیرد.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد یادآور شد: به طور عام واحدهای خارج از کشور این دانشگاه اگر دارای داوطلب تحصیل باشند به خودی خود موضوعیت پیدا کرده و فعالیت آنها ادامه می یابد.
رهایی تاکید کرد: درحال حاضر واحدهای لبنان، افعانستان، امارات این دانشگاه فعال هستند چرا که داوطلب برای آنها وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای بین المللی این دانشگاه که داوطلب زیادی ندارند محدود می شوند و امکانات دانشگاه بیشتر به کشورهایی که دارای داوطلب و علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه باشند، منتقل خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه در کشور عراق فعالیت دارد اما برنامه دارد تا در شهرهای مختلف این کشور نیز فعالیت بیشتری داشته باشد.
رهایی افزود: دانشگاه آزاد برنامه دارد تا فعالیت خود را در کشورهای منطقه و مسلمان که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستند را افزایش دهد.
وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد برنامه دارد تا در کشور سوریه نیز واحد بین المللی راه اندازی کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رجانیوز ، تاریخ انتشار 11 مرداد 96، کدمطلب:274332، www.rajanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین