پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۴۴۵
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
دبیر کل جبهه ایستادگی گفت: روحانی موظف است افرادی را بدون در نظر گیری تعصبات حزبی برای اداره کشور انتخاب کند.

شعار سال: حجت الاسلام یدالله حبیبی دبیر کل جبهه ایستادگی درباره چگونگی چینش کابینه و جوانگرایی در دولت دوازدهم اظهار داشت: کابینه دولت ورزشگاه نیست که اشخاصی صرفاً تنها با شاخصه جوان بودن در آن جای بگیرند.

وی افزود: ما به اشخاصی نیازمندیم که تحلیل درستی از مسائل روز کشور داشته و سیاست‌های کلی نظام را بشناسند همچنین به تهدید‌های خارجی واقف باشند اگر چنین جوانی با چنین تجربه و درایتی در لیست دولت باشد قطعاً باید در کابینه به کار گرفته شود.

حبیبی تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب بر اساس قول‌هایی که در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی مطرح کرده است باید در انتخاب کابینه حساسیت ویژه‌ای به خرج دهد.

دبیر کل جبهه ایستادگی بیان داشت: روحانی موظف است افرادی را بدون در نظر گیری تعصبات حزبی برای اداره کشور برگزیده و مصالح کشور را در راستای سیاست‌های کلی محقق کند.

وی ادامه داد: تجربه به خوبی نشان داده که چرخ‌های کشور را نمی‌توان تنها با دستان افرادی از جناحی خاص چرخاند بلکه بهترین استراتژی این است که از تمامی نیرو‌های کارآمد در اداره کشور استفاده شود.

حبیبی در پایان خاطر نشان کرد: امروز کشور ایران با چالش‌های داخلی و خارجی مهمی رو به رو است بنابراین تنها کابینه‌ای منسجم می‌تواند چالش‌های راهبردی کشور را مدیریت کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب: ۶۱۷۹۹۴۱:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین