پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶
وزیر کشور گفت: انتخاب من به عنوان وزیر کشور بخاطر روحیه توسعه گرایانه‌ام بود، لذا اگر توفیق خدمت باشد و آقای روحانی هم تصمیم بگیرند، به همین دلیل خواهد بود.

شعار سال: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در اولین نشست هم اندیشی زنان فعال در عرصه‌های اقتصادی که امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: انتخاب من به عنوان وزیر کشور بخاطر روحیه توسعه‌گرایانه ام بود و همین الان هم که با من مذاکره کردند که اگر توفیق خدمت باشد و اقای روحانی هم تصمیم بگیرند به همین دلیل است.

وی افزود: اگر بتوانیم فرهنگ سخت کار کردن را در جامعه جای بیندازیم همه مشکلاتمان حل می‌شود.

وزیر کشور تصریح کرد: در جلساتی به ما می گویند که مثلا ما 1.5 میلیون نفر نیروی خارجی مشغول به کار داریم؛ اگر این نیروها از کشور خارج شوند بازار کار برای ما زیاد می‌شود، اما نوع کاری که نیروهای خارجی انجام می‌دهند را نیروی کار خودمان انجام نمی‌دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری فردا ، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کدمطلب:۷۰۵۳۸۴، www.fardanews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین