پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۸۲۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
رابطه اصلاح طلبان و روحانی شکر آب شده و این موضوعی نیست که کسی بخواهد آن را کتمان کند، اصلاح طلبان پس از اینکه روحانی پیروز انتخابات شد در مصاحبه های گوناگونی برای او شرط گذاشتند که باید برای تعیین کابینه به حرف این جریان گوش کند .

شعار سال: بهروز نعمتی، ازنمایندگان مجلس شورای اسلامی که در لیست امید قرار گرفته و از سوی مردم تهران رای آورد رابطه نزدیکی با روحانی و لاریجانی دارد، وی اخیرا در گفت و گویی اعلام کرده " اینکه خط ونشان‌هایی کشیده شود که فلان وزیر باشد یا فلان وزیر نباشد درست نیست مثلا در رابطه با آقای رحمانی فضلی به عنوان وزیر کشورو یا علی ربیعی حساسیت های حاشیه‌ای ایجاد شده است در صورتی که آقای رحمانی فضلی فردی زحمتکش و سالها در مسئولیت های مختلف کارهای خوبی انجام داده است. حال ممکن است ایراداتی در کار باشد اما باید دید چقدر درست است یا چقدر می توان جبران کرد ."

وی افزود: من شخصا با آقای لاریجانی برای حضور دردولت صحبت کردم و ایشان گفت صلاح نیست دو نفر دردولت بروند و حتی بنده را نهی کردند و نظر ایشان این بود که آقای روحانی خودش تصمیم گیری کند.

نعمتی اما صریح تر سخنانی را بیان داشته و به اصلاح طلبان کنایه زده و گفته : اینطور نیست که در یک انتخابات یک نفر بگوید من کار را انجام دادم. آقای روحانی خودش پتانسیلی داشتند و گروههای مختلف از همه جناح ها هم دور او جمع شدند و بطور رسمی و غیر رسمی از ایشان حمایت کردند. سخنان نعمتی نشان می دهد بسیاری از اصلاح طلبان به دنبال برکناری رحمانی فضلی که رابطه خوبی هم با لاریجانی دارد از دولت هستند تا در کابینه جدیدرئیس جمهور نباشد، از سوی دیگر نشان می دهد اصلاح طلبان به دنبال سهم خواهی هستند و دست از فشار به روحانی برای تغییرات و سهم بیشتر بر نمی دارند.

البته به نظر می رسد روحانی برای تشکیل کابینه دولت دوم خود کمتر به اصلاح طلبان توجه کند و همین موضوع باعث شده جیغ بنفش جریان اصلاحات بلند شود، باید منتظر ماند و دید سرانجام روحانی چه کسانی را به مجلس برای رای اعتماد معرفی می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری افکارنیوز ، تاریخ انتشار 7 مرداد 96، کدمطلب:۶۴۱۵۷۹، www.afkarnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین