پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۰۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
در این دیدار هر دوطرف نقطه نظرات خود را بیان کردند و اعضا از رفع حصر تا کابینه سخن گفتند.

شعار سال: افشین حبیب زاده درباره دیدار کمیته تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با رئیس‌جمهور با اشاره به این که برخی اصولگرایان بر این امر اصرار دارند که بین رئیس‌جمهور و اصلاح‌طلبان بر سر چینش کابینه اختلاف وجود دارد، گفت: جلسه‌ای که بین آقای روحانی و کمیته تعامل برگزار شد را می‌توان مثبت ارزیابی کرد و گفت که تعامل خوبی صورت گرفت.

او در ادامه با اشاره به فضای حاکم بر این جلسه عنوان کرد: همه اعضای کمیته تعامل نقطه نظرات خود را مطرح کردند و موضوعاتی که می‌تواند این تعامل را تقویت و یا ارتقاء دهد نیز عنوان شد.

عضو کمیته تعامل شورای عالی سیاست‌گذاری در ادامه افزود: حتی در این نشست در ارتباط با شهر تهران و تقویت هم‌بستگی بین شورای شهر و دولت نیز مباحثی مطرح شد. دوستان در ارتباط با دولت آینده هرآن‌چه که مدنظرشان بود در فضایی کاملا دوستانه و به دور از هرگونه تنشی که این روزها از سوی برخی از جریان‌ها گفته می‌شود، عنوان کردند.

او ادامه داد: صحبت‌های آقای روحانی دقیقا در جهت تعامل بیشتر با شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان بود و ارزیابی مثبتی را می‌توان قلمداد کرد.

حیبب‌زاده در پاسخ به این سئوال که این جلسات به طور منظم بین رئیس‌جمهور و اعضای کمیته تعامل برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: بله؛ بعد از پایان جلسه این پیشنهاد داده شد که جلسات در همین سطح با حضور آقای روحانی ادامه پیدا کند که از سوی شخص رئیس‌جمهور مورد استقبال قرار گرفت.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که گفته می‌شود وزیر زنی در کابینه دوازدهم حضور نخواهد داشت آیا در این باره مباحثی مطرح شده است یا خیر، عنوان کرد: درباره حضور زنان در کابینه به طور اختصاصی صحبت ویژه‌ای مطرح نشد،‌ اما بحث حضور زنان در دولت مطرح شد.

او تاکید کرد: حضور جوانان نکته ویژه‌ای بود که رئیس جمهور و همچنین اعضای کمیته تعامل برآن اتفاق نظر داشتند.

عضو کمیته تعامل شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با اشاره به شایعاتی مبنی بر این که گفته می‌شود رئیس جمهور کار چینش کابینه را تمام کرده و این دیدار تشریفاتی بوده است، عنوان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و رئیس جمهور نیز به صراحت در این جلسه بیان کردند که کابینه قطعی نشده است .

او در ادامه افزود: آقای روحانی اعلام کردند که اگر پیشنهادی وجود دارد از سوی اعضا بیان شود و درخواست‌های خود را به دولت بگویند.دوستان مسائلی را مطرح کردند که در گذشته یکسری مسائل وجود داشته است و رأی اکثریت از دولت انتظار دارد که دیگر این مسائل وجود نداشته باشد.

حبیب‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در این دیدار درباره رفع حصر نیز موضوعی مطرح شده یا خیر عنوان کرد: اعضای کمیته مسائلی را راجع به رفع حصر بیان کردند که رئیس‌جمهور درباره آن اظهار نظری نکردند.

پیش از این بهرام پارسایی درباره دیدار فراکسیون امید با روحانی و مطرح شدن رفع حصر در پاسخ به این سوال که باتوجه به طرح مطالبه رفع حصر و گشایش در فضای سیاسی در جریان انتخابات ازسوی شهروندان، صحبتی در این خصوص مطرح شده یا خیر، گفت: این موضوع هم ازجمله مسائلی بود که در جلسه مطرح شد و دوستان این مطالبه را عنوان کردند که این مشکل حل شود تا احیانا کشور و نظام دچار مشکل نشوند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ انتشار 2 مرداد 96 ، کد مطلب: 707696:www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین