پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۹۴
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
ابطحی گفت: کابینه فراجناحی را نمی‌فهمم یعنی چه؟ معتقدم آقای روحانی باید افرادی را برای کابینه انتخاب کند که بتوانند شعارهای ایشان در ایام انتخابات را عملی کنند.

شعار سال: حجت‌الاسلام سید محمدعلی ابطحی رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در پاسخ به این سؤال که "شما گفته بودید اخبار خوبی از کابینه دوازدهم به گوش نمی‌رسد. منظورتان از این اخبار چه بوده؟" گفت: من نظرات خودم را دارم و حرف خودم را می‌زنم؛ این یادداشت را بعد از آنکه دفتر رهبری اطلاعیه دادند که ایشان دخالتی در امور کابینه ندارد، نوشتم.

وی در پاسخ به این سؤال که "نظرتان درباره کابینه فراجناحی چیست؟" افزود: من کابینه فراجناحی را نمی‌فهمم یعنی چه، اما معتقدم آقای روحانی باید افرادی را برای کابینه انتخاب کند که بتوانند شعارهایی را که ایشان در ایام انتخابات داده بودند عملی کنند.

ابطحی درباره معیار انتخاب اعضای کابینه نیز گفت: به‌نظرم باید افرادی انتخاب شوند که توانا بوده و در چارچوب شعارها و وعده‌های انتخاباتی آقای روحانی باشند؛ حالا اینکه می‌گویند اصلاح‌طلب باشند یا اصولگرا را کاری ندارم.

رئیس دفتر دولت اصلاحات در پاسخ به سؤال دیگری درباره ادعای برخی رسانه‌ها مبنی بر تذکر رئیس دولت اصلاحات به روحانی درباره کابینه دوازدهم و مخالفت وی با کابینه احتمالی روحانی، گفت: من این موضوع را نشنیده‌ام و اینکه ایشان نظرشان درباره کابینه دوازدهم چیست را باید خودشان پاسخ دهند، چرا که من حرف خودم را دارم و حرف خودم را می‌زنم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 10 مرداد 96، کد مطلب: 1479808:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین