پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۴۹
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
رئیس شورای اسلامی شهر سنندج عنوان کرد: رای و نظر خود در رابطه با انتخاب شهردارجدید شهر را بصورت علنی اعلام می کنم.

شعارسال : سیدغریب سجادی در جلسه بررسی برنامه های گزینه انتخاب شهردار سنندج گفت: حاضرم نظر و رای خود در انتخاب شهردار جدید سنندج را علنی اعلام کنم تا شائبه هایی که در این رابطه وجود دارد از بین برود.

وی با بیان اینکه مسئولیت تصمیمی که گرفته ام را برعهده خواهم گرفت، عنوان کرد: مردم شهر حق دارند در ارتباط با انتخاب شهردار بومی دغدغه داشته باشند ولی نباید اصل انتخاب شهرداری با تجربه که توان برطرف کردن مشکلات مردم را داشته باشد به حاشیه رانده شود.

وی اظهارداشت: هر شهروندی حق اظهار نظر در مورد مسائل شهری، بودجه شهرداری، استخدامی و پروژه های شهری را دارد ولی حق ایجاد شائبه بدون اینکه تصمیمی در ارتباط با انتخاب شهردار جدید گرفته شده باشد، ندارد.

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر سنندج هم در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری سنندج در حوزه زیربنایی بخش هایی هم چون نیروی انسانی، مالی و درآمدی وضعیت نامناسبی دارد، گفت: شهردار جدید باید هم در ارتباط با کارهای زیربنایی و هم روبنایی توانایی انجام کار و ارائه برنامه اساسی در این خصوص را داشته باشد.

سید بهاءالدین حسینی بیان کرد: بدهی مردم به شهرداری حدود ۱۰ میلیارد تومان است واین درحالی است که دستگاه های اجرایی ۴۰ میلیارد تومان به شهرداری بدهکارند و شهردار جدید باید توان وصول این میزان بدهی را داشته باشد.

دیگر اعضای شورای اسلامی شهر سنندج در این جلسه به بیان سوالاتی در حوزه های مختلف به ویژه پروژه های نیمه تمام شهرداری هم چون تونل انقلاب، وضعیت تاناکورا، تکریم کارکنان وظیفه شناس، وضعیت جذب نیرو مطرح کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار چهارشنبه 09 دی 1394 ، کد مطلب : 3013376 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین