پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۷۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
شهردار سنندج اعلام کرد: در راستای اجرای احکام کمسیون ماده صد پاساژ تجاری واقع در بازارچه تاناکورا با ۶۴ دهنه مغاز تخریب شد.

شعار سال : شهردار سنندج اظهار داشت: بازارچه تاناکورا یکی از بازارهای سطح شهر است که طی سالیان گذشته توسط افراد سود جو گسترش یافته و همین امر موجب نارضایتی شهروندان شده بود.

کامیاب شادمان بیان کرد: در راستای اجرای احکام کمسیون ماده صد این شهرداری شب گذشته اقدام به تخریب یکی از پاساژهای غیر مجاز در این بازارچه کرد.

وی با بیان اینکه این پاساژ در زمینی به مساحت ۱۱۸۰ متر احداث شده بود، افزود: مالک این زمین مجوز احداث دو طبقه تجاری و دو طبقه پارکینگ را از کمسیون ماده ۵ اخذ نموده بود ولی نسبت به پرداخت عوارض تغییر کاربری و همچنین عوارض صدور پروانه اقدام نکرده و خود سرانه اقدام به احداث این پاساژ نموده بود.

وی گفت: بارها در حین ساخت این پاساژ توسط نیروهای واحد ساختمانی این شهرداری تخریب شد، ولی بازهم مالک این زمین بدون توجه به قانون اقدام به ساخت وساز غیر مجاز کرد.

شادمان بیان کرد: این شهرداری پرونده این پاساژ غیر مجاز را به کمسیون ماده صد ارجاع نمود و براساس رای بدوی و تجدید نظر این کمیسیون حکم تخریب این بنا را صادر کرد.

وی با بیان اینکه هرگونه ساخت و سازی در سطح شهر باید با مجوز شهرداری احداث شود به شهروندان توصیهکرد: پرداخت عوارض برای ساخت و ساز باعث توسعه پایدار شهری می شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 18 آذر 1394 کد مطلب : 2995446 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین